why don't you just have another beer then?

ska ikväll gå på tredje festen för den här veckan, börjar känna mig lite sliten. men sen dröjer det ju länge innan det blir något mer så. åker på torsdag och är borta hur länge som helst, eller ja, 3 veckor. innan dess är det sjukt mycketsom ska göras. typ tvättas och städas.

ikväll blir det fest hos elin och jag funderar på att klä ut mig men vet tien om jag orkar. innan dess ska jag äta smörgåstårta med emma. och dricka vin. awe som e!

men den egentliga anledningen till detta inlägg är inte att berätta om mig utan om att visa den absolut bästa youtube-videon som jag någonsin sett. den är gjord av herr pluppfisk. den är bäst, kanske lite svår att förstå om man inte är insatt i bakgrunden men den går dock att avnjutas i alla fall. så se och begrunda den bästa filmen ever!


the horror begins



Foundations - Kate Nash

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag blir nästan lite rörd här.

2009-05-28 @ 00:22:14
Postat av: lyol

naw, det förtjänar du :)

2009-05-28 @ 04:35:52
URL: http://lyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0