that is the question

veckan som var har varit grym. var på fest i onsdags och gick ut på villan. träffade sjukt mycket folk. fika på torsdagen hos tomas och sofias vän viktor där han bjöd på chokladkaka med glasyr och glasyr i mitten också. löjligt god. i fredags var det grillfest i emmas korre. första grillningen för i år! awe som e! sen i lördags var smörgåstårta lite spontant och sen var det fest hos elin och sen ut på kulturnatta. tror att jag var tvungen att festa av mig lite innan hemresan och så då man inte träffar andra än mamma och pappa och syskon, som visserligen är mysiga men det är typ alla jag känner i falkenberg


awesome smörgåstårta. japp, det är den vi gjorde.


har haft lite packångest hela dagen. men nu är det klart. väskan är packad för typ 3 veckor. i morrn flyger jag till omberg med skolan i en vecka och smyger på fåglar och blommor. vi ska åka halv 7 på morgonen så min klocka är ställd på 4. jag kommer inte vara en happy camper dom första timmarna på resan.


ett träd på en sten

efter omberg blir det 30 års fest för systern i göteborg och sen lite hemma med mamma, pappa och alla syskon. men längre än till midsommar kommer jag tusan inte orka. då ska jag vara här igen. vad ska folk göra då btw? fest?

nä, tråkigaste inlägget ever men det får man ta. ses om ett tag ume och ta det lugnt på yran. 
over and out dudes and dudettes! 

klotter i umeå



Love Me OR Hate Me - Lady Sovereign

Kommentarer
Postat av: Tomas

30 års fest? Oj, själv pallar man knappt tvådagars. ;) (Ursäkta språkfascisten i mig, men jag kunde inte låta bli. Skall icket upprepas.)



Du får ha det så bra där hemma, så ses vi i Umeå igen sen!

2009-05-28 @ 00:24:34
Postat av: Ida

Oh, jag kommer sakna dig min vän! Var ju redan alldeles för länge sedan jag såg dig.. :( Självklart måste vi styra upp något skoj på midsommar.. det är ju min sista helg i Umeå!

2009-05-28 @ 00:51:18
URL: http://ididoodi.blogspot.com
Postat av: lyol

tomas: seriöst, av alla mina språkfel och stavfel i den här bloggen? jag kan ju inte ens stava till inte mer än 4 ggr på raken om jag koncentrerar mig... :)vi ses om typ 3 veckor homie!



ida: vi har ju inte träffats på hur länge som helst men det får vi styra upp när jag är tillbaka! ha det grymt, kram

2009-05-28 @ 04:39:00
URL: http://lyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0