I keep stressin’ my mind

tusan vad det är tråkigt att skriva uppsats. det var dessutom mycket mer att göra i förarbete än vad jag hade räknat med. har skrivit 6 rader av max 4 sidor nu och vet inte riktigt hur jag ska fortsätta. och btw, den ska vara inne i morrn klockan 09.00. så jag lyssnar på musik och ångesttittar på tv eftersom jag inte kan jobba om jag itne har sjukt mycket press på mig, och nu har jag ju en hel natt, det är ju lugnt! jag har ju det spännande ämnet tuatror, eller bryggödlor som det heter på svenska. kunde ju lika gärna följt med ut igår eftersom jag varit så sjukt ineffektiv idag. men men, nästa fredag är det i alla fall fest. då ska jag vara sjukt pepp.


en tuatara (Sphenodon punctatus)

mina granna har för övrigt börjat freaka ur igen. vem tusan börjar spela hög musik med bas klockan 8.30 en söndagsmorgon. det är ju tusan omänskligt. tillochmed den där guden som folk kan tro på vilade ju på söndagen! puckogrannar.

nu ska jag fixa kaffe! höres kids.



Day N Nite - Kid Cudi

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tycker synd om dej!!

Skriv å sup sen i helg!

2009-05-13 @ 00:14:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0