When I was young, it seemed that life was so wonderful

alltså, jag har ett megaproblem. jag letar efter en godissort som är kanske den godaste ever.

jag tror den heter typ igelkott eller nåt. det är en hård godis som smakar typ som fifty-fifty klubborna men som inte är en klubba. den är alltså rosa och svart och slät på ena sidan och knottrig på den andra. är det någon som vet vem som tillverkar den? eller vart den går att köpa? jag har typ letat hur länge som helst.


                          

klubborna som den smakar som samt min fina paint-bild av den godaste godisen ever...



jag har också letat efter ett roligt bär och har äntligen fått reda på vad det heter. bäret gör att allt som man äter typ 30 min-2h efter smakar sött. riktigt sött. jag har hittat lite sidor och ska införskaffa frön så fort pengar kommer. bäret heter seriöst miracle fruit (sideroxylon dulcificum) och är inte mycket tll bär. det är liksom effekten man är ute efter.

mirakel frukten som är... skum.


det var allt för nu. jag ska lätt sova mer än 3,5 timme i natt. speciellt eftersom jag har den rörigaste och segaste människan ever i morrn som lärare.

se ya kids.



The Logical Song - Supertramp

Kommentarer
Postat av: Tomas

Den där "knottriga karamellen" finns på kioskpiraten i Piteå. Jag vågar dessutom nästan lova att den antagligen finns på Godishuset också. Där har de ju allt. Livsfarlig plats av samma anledning...

2009-01-21 @ 22:43:57
Postat av: Tomas

Glömde förresten berömma din paintbild. Jättefin!

2009-01-21 @ 22:44:36
Postat av: lyol

ohhh! jag ska lätt till godishuset. och om dom inte finns där så får du ett mission tills nästa gång du ska hälsa på familjen.



tack tomas! du är en riktigt kompis!

2009-01-22 @ 18:32:04
URL: http://lyol.blogg.se/
Postat av: mike

hojta hjärna om du kan tipsa om vart man kan köpa plantor eller frön ....

2009-04-21 @ 19:34:39
Postat av: Johan

Hittade ditt inlägg på google genom en slump. Ifall du inte har hittat gofiset du menar så tänkte jag hjälpa dig lite. Godiset heter Pigge Hallon/Lakrits.



http://www.godisbilder.se/select_products.php?selection=11



Finns längst nere på den sidan. Väldigt goda =)

2009-09-29 @ 22:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0