Who's to blame this time

helgen som var, var väldigt rolig den med, precis som förra. i fredags var det spelkväll hos ak med en massa folk. jag och per vann jeopardyn men jag vann inte det andra spelet. men kul var det. i lördags var det ju fest här men först så öpte jag lite stuff som byxor, tröja, tröja, tröja och lite smink. festen var grym, helt fullt med fullt folk som verkade ha trevligt. jag hade trevligt. utgång på nh där jag gick in i dimman. kom ut på söndagen vid 2 tiden och åt sedan pizza med tomas och sofia till mio min mio samt stardust.

idag var jag hos therese och "pluggade". alltså såg vi på film och åt tårta. har nu bestämt mig för att skaffa ett akvarium. ett litet ett med kanske 3 fiskar.

i morrn blir det häng hos elin med gänget och på onsdag eller torsdag blir det spelkväll om les garcons fortfarande vill. tenta på fredag och sen födelsedagsfest för ida och johanna. på söndag är jag bakfull.

det är min vecka.

btw, i lördags fick jag grymma presenter av tomas och sofia. en kodamsugare för mitt skrivbord och en modestykopp. hur snygg som helst! tomas och sofia, ni kickar ass och tar names!

nu blir det natt.



Don't Like You (What The Hell Are We Supposed To Do) - The Wannadies


Kommentarer
Postat av: Suffe

Äääh, don't mention it dear ;) "Because you're worth it!" :D

2008-09-29 @ 23:43:10
Postat av: Tomas

Diska koppen med kärlek! Det är så jag håller min Fantomenkopp i trim.

2008-10-01 @ 17:41:39
Postat av: Suffe

Lycka till Jo-Hanna.











































Hej.

2008-10-02 @ 23:51:12
URL: http://zoleon.webblogg.se/
Postat av: lyol

hahahahahahaha!!!!



tomas: jag diskar den redan med andakt. jag tror den här kommer följa med hela mitt liv.



sofia: hahahahahahahahaha!!





























tack.

2008-10-03 @ 08:04:18
URL: http://lyol.blogg.se/
Postat av: Suffe

Varför diskar du koppen så noga...?VARFÖR?!

2008-10-03 @ 10:08:05
URL: http://zoleon.webblogg.se/
Postat av: lyol

för att den ska vara











ren och fin

2008-10-03 @ 15:01:22
URL: http://lyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0