And she still wants more

vi hade i alla fall tur med vädret. nä men seriöst en lektion som är på en flotte är tydligen helt ok. att plaska med vatten i två timmar funkar. jo, jag är lika förvånad jag. det dåliga är att mina fötter var konstant iskalla då mina stövlar uppenbarligen inte är fodrade eller någonting. men sen är dom ju typ 22 år så jag förväntar mig inte så mycket av dom. dom var min brors. mina föräldrar köpte inte ett par stövlar till mig i storlek 36 när jag fyllde 1.

annars har jag varit på labb. i 3 timmar. trodde jag skulle slippa labb när jag slutade biomedicinen men tydligen inte. i biologin så gör man tydligen liknande saker men med tusen gånger mesigare ämnen. det farligaste avr en syra som man kunde tvätta av om man fick den på handen. i biomed så hade vi i alla fall lite cancerogena ämnen. lite mer risk liksom.. men ok, 3 timmar funkar. det kommer ju andra kurser sen.

men tydligen ska vi göra om precis samma sak om drygt en månad.. hahaha!

ikväll blir det knytkalas med tisdagsfolket och lite tv. tror jag ska fixa en kladdkaka med kaffe i. den brukar vara en hit.

goldfrapp är ett underskattat band.

lev väl tills nästa gång.


Skin Receiver - Auf Der Maur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0