Loathing for a change

när alla andra redan har börjat sin skola så kan jag glatt avslöja att jag har lov en extra vecka. på måndag är min första skoldag. kompledigt kickar ass!

idag har jag ätit frulle, fikat hos elin och kollat på tv. mina rester är avklarade och allt förutom tvätten är fixat. igår planterade jag om 8 av mina växter.

mina nya grannar verkar ha en ännu större förkärlek till crappig musik och mycket bas. hittills har mina fönster skallrat minst en timma varje dag. jag ser detta som ett stort plus då dom inte kommer kunna säga något alls när jag har megafesten om några helger. 

om ni inte har märkt det än så är alla serier i full fart igen. i måndags kom dom första avsnitten och i natt kommer 2 till. i morrn blir det häng och samma på fredag fast med annan människa. på lördag blir det fest och utgång på nh
(hoppas jag i alla fall).

nu blir det tv och sen pizza, godis och idol hos ak.

lev väl.




Swallowed - Bush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0