I'd like to see you

seriöst. i morrn ska jag på exkursion. jag och mina 3 klasskompisar ska sitta på en flottjävel och mäta vattendjup, syregrad samt surhet i en sjö. vi ska också samla på oss en massa vatten. och jo, klädsel=stövlar och regnbyxor. men kanske kan det bli lika oväntat bra som resan men jag tvivlar. starkt.

började skolan idag. har varit  där i nästan 2 timmar och fått veta hur man använder olika mätinstrument inför i morgon. sådär givande.

men i övrigt, om man bortser från att jag ska sitta och plaska med vatten i morrn likt en 7-åring som precis upptäckt att tuschpennor ger färgat vatten, så kan kursen kanske vara helt ok. ok, svamp exkursionen verkar också sådär rolig men bättre.

men nu börjar tisdagshängen, jag får besök till helgen av den galna familjen och resten har potential att fixa sig riktigt bra så jag är nöjd som en dammtuss i min lägenhet.

nu blir det lite vila och lite dagdrömmerier och sen kolla diverse bloggar. yey!


I'm A Cuckoo - Belle & Sebastian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0