I guess it makes me smile

halv 2 är inte riktigt helt ok att gå upp en morgon känner jag. speciellt när man gick och sov vid typ 2 tiden. 12 timmar är väldigt mycket sömn.

idag ska jag så mycket köpa en kebabrulle. först lite biologiskrivande och sen mat. efter det blir det en dejt med antingen alla serier på tv eller link och zelda, denn där ganon ska få så sjukt mycket stryk! eller så blir det film. alternativen är många och fantastiskt bra.

toklängtar till nästa helg då mamma, systrar och syskonbarnet kommer upp. då ska jag leka umeåturist till tusen. innan dess måste jag hinna sy lite också. ska ju fixa en grej till barnet, ska man vara den bästa mostern måste man ju kämpa lite för det liksom...

lev väl mina bakfulla vänner och resten.  


Smells Like Teen Spirit - Nirvana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0