You're feeling old

det spelar ingen roll hur många gånger jag än ser den, tjejligan är lätt en av mina favvofilmer. jag gråter som en läckande kran varenda gång jag ser den. nu är jag med andra ord helt svullen i ansiktet och näsan rinner, men fan vad bra den är. jag vet att den kanske inte är den första filmen man tänker på när man tänker på filmer som jag gillar. man skulle nästan kunna alla den för mitt svarta får. fast det är mitt svarta får som jag är stolt över.  jag och min vän matilda brukade se den när vi var små. många gånger. och sen ltie när vi blev äldre. och nu såg jag den idag. den är fortfarande grym.


tjejligan, eller som den heter på orginalspråk, a league of their own


idag har jag börjat träna igen. idag gick bra men jag tror att nästa gång kommer vara jobbig som tusan. men nu har jag i alla fall börjat.

i morrn ska jag nyckla lite vattenlevande insekter i alkohol och sen klippa mig. that's it!

sov gott kids.


This Used To Be My Playground - Madonna

Kommentarer
Postat av: Suffe

Jag har aldrig sett Tjejligan, ser den gärna med dig när du känner dig redo igen. Jag gråter till ALLT, så du behöver inte känna dig dum ;)

Skitbra att du kommit igång, nu kan vi IKSU-dejta igen :) Vi måste för övrigt ses snart och se på film och dega, ty jag vill se din nya haircut och haircolor. Smisk!

2008-10-09 @ 11:16:45
URL: http://zoleon.webblogg.se/
Postat av: lyol

jag tycker att lördagar brukar vara utomordentliga hängdagar...

2008-10-09 @ 15:08:44
URL: http://lyol.blogg.se/
Postat av: Suffe

Det ÄR dom faktiskt ;) Denna lördagen är vi dock upptagna, ska hem till Melody och kolla in hennes nya lya. Men nästa vecka...?? Eller tidigare? :)

2008-10-09 @ 17:13:11
Postat av: lyol

ohhh, tidigare tidigare tidigare!!!! vi kan väl ta det till veckan då. eller söndag.

2008-10-09 @ 18:46:05
URL: http://lyol.blogg.se/
Postat av: Suffe

Söndag skulle kunna gå? :) Ska höra med Tompa och...





















...se vad han säger.

2008-10-10 @ 15:11:16
Postat av: Suffe

ÅH NEEEEEJ...!! Brödet som mättar all hunger har börjat mögla...vi måste köpa mer på ICA idag. Det och snacks typ. :)

2008-10-24 @ 14:33:36
URL: http://zoleon.webblogg.se/
Postat av: Tomas

Skärpning! Det var evigheter sen en uppdatering ägde rum! Ta ansvar!

2008-11-17 @ 22:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0