And the world spins madly on

jag hade värsta bästa planen på vad jag skulle skriva om i det här inlägget. hade tillochmed bilder och allt. men sen fuckade min telefon upp sig och allt gick åt helvete så det får bli en annan gång. istället kan jag verätta att det inte har hänt ett skit sen sist typ. eller ja, lite kanske. jag skriver nu om dom små sakerna.

- jag har börjat prenumererat på svd. detta betyder att jag får tidningen varannan dag eftersom posten i umeå inte riktigt verkar fatta att man vill ha tidnigen på rätt dag så jag brukar få två. varannan dag. så jag hänger med, bara typ 1-2 dagar för sent.

- jag har också inte börjat träna än. ska sätta igång i morrn säger vi. gjorde några tappra försök men blev inte så himla peppad.

- jag har också räknat hur många serier jag faktiskt aktivt följer och slutsumman blir 9. min mest hektiska dag är tisdagar. efter det kommer tordag, då kan det också vara mycket. på måndag kan jag dock lägga ner en serie för då går sista. den har jag visserligen bara sett sedan i lördags då jag såg alla 10 tidigare avsnitt i 10 timmar.

- jag går i skolan och kickar ass för att jag är grym på labb. jag och bakterier är så himla tajta.

- jag börjar dessutom fundera på om det är ok att ta lite skott på alal växter som finns i skolan. många är faktiskt grymt snygga och inte tusan behöver dom alla sina grenar och blad för att överleva. eller?

nej, den där jävla mobilen gjorde mig på dåligt humör samt det faktum att min dator aldrig gör som jag vill att den ska göra. dessutom är jag i ett desperat behov av en extern hårddisk. om jag inte får en i julis så vet jag inte vad jag ska göra. kanske köpa en själv...

om 2 veckor drar jag till tyskland över helgen och när jag kommer tillbaka är det bara 10 dagar innan jag åker hem för julen. är pepp som tusan.

jo, och innan jag tar natt, klockan är nu över tolv så det blir grattis i efterskott. min mamma fyllde härliga 63 igår. yey, hon är typ den bästa som finns, jag lovar. när man var lite och slog sig så sa hon "äh, sjåpa dig inte" eller "det går över tills du gifter dig". och när man klättrade i träd så sa hon "om du ramlar ned och slår ihjäl dig så får du stryk!" som sagt, min mamma är bäst och om mindre än en månad kan jag krama på henne hur mycket jag vill. söweet!

nä kidz, sussa sött. nu blir det natt. jag återkommer förhoppningsvis snart när saker gör som jag vill och den här jävla sidan funkar som den ska.



World Spins Madly On - The Weepies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0