You did anything to pass the time

helgen var grym. faktiskt riktigt bra.

i alla fall, det känns ungefär sådär bra när jag samma dag som mitt processeminarium går till skolan 2,5 timme innan jag börjar för att faktiskt läsa det jag ska prata om. samt hitta på 3 crappiga frågor. nu har jag dock 1 timme tills jag börjar då jag inte har något att göra. hade jag haft en smula mer framförhållning hade jag kunnat sova tills precis nu. det känns också det ungefär sådär bra...

eller ja, sova och sova. jag sover så himla dåligt just nu. lyckas kanske sova en halvtimma i sträck för att sedan vakna och vara helt pigg. funderar på att börja läsa lite mer eftersom hela sömngrejen ändå inte verkar vara något för mig.

min golfboll på halsen inte bara känns utan den syns även nu för tiden. jag tror det är en mandel som har svullnat upp som satan. undra om man kan dö av sånt. för i sånna fall börjar det nog bli dags för mig nu. fast den är större precis på morgonen när man vaknar (från sin sköna halvtimmessömn). då är den gigantisk. typ så stor så att man inte irktigt kan vända helt på huvudet. ska det verkligen vara så?

i dag ska jag tokringa till mitt jobb(som jag hoppas att jag har) och fråga varför dom itne hör av sig. jag måste nog jobba på det stället där dom är som sämst på att planera. 2 veckor kvar tills juni typ och dom har fortfarande inte hört av sig till sina anställda. och jag säger att jag har dålig framförhållning, jo tjena! veckan blir fattig, men jag tänkte satsa stenhårt på att göra en laxpaj idag som ska räcka i typ en vecka. lax är nyttigt har jag hört. grymt bra för hjärnan, inte för att min behöver bli bättre. min är ju som ganksa överlägsen redan. men i alla fall. lax är ju även gott så...

40 minuter kvar tills jag börjar. vad fan kan man göra i 45 minuter på skolan när man är ensam här. eller inte ensam ensam men när man inte känner några. så lång tid tar det ju inte att kolla på allas bloggar... fika någon?

nu, lite tid att döda.



Clementine - Elliott Smith

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0