Whether it's funny or not

disken är fixad, nu luktar det itne lax längre. bananflugorna finns dock fortfarande kvar men i morrn, då jävlar ska dom utrotas.

i morrn blir det även staden med elin, samt att måla klart resten av tavlorna. tänkte göra typ liknande tavlor till mig som systern fick, samt 2 till. på mig. lite egenkärt men vad fan, det kanke blir snyggt.

sak även ringa vården om inte min svullnad halsen har blivit mindre i morrn. jag har fått en mängd förslag på vad det kan vara som till exempel:
en svullen körtel-mamma
en väskefylld äckelgrej som bara försvinner om man kör en spruta i halsen-ulf
ett 3:de bröst-annika
ett gigantiskt och felplacerat adamsäpple-jag
jag känner helt ärligt att det inte känns så lockande med något av alternativen. men jag tror den är på fösvinnandevägen.

har fått ett jobb också, eller, tydligen så hade jag fått det från början. dom hade redan skrivit in mig på schemat idag när jag ringde och frågade hur det såg ut.  det känns ju... bra. eller ja, bra att jag har ett jobb, mindre bra at det tagit dom 3 veckor att säga det till mig. gamilngarna får alltså passa sig en sommar till.

funderade verkligen på att göra det här till ett sånt där grymt spännande och roligt inlägg med det orkar jag inte. nästa gång kanske, då kan jag dra fram det lilla, men ack så vitsiga, charmtrollet i mig.

btw, jag kan inte ta sensodyne reklamen seriöst. när tanten säger att man kan ha erosioner i tänderna så hör jag bara erektioner. när hon sedan börjar prata om hur vanliget det är och hur många som är drabbade är min koncentrationsförmåga nere på noll. innerst inne är jag en 14-åring.

nu tar jag natt


No One Else - Weezer

Kommentarer
Postat av: Tomas

"Du måste tugga maten ordentligt, annars kan den fastna i halsen!". En annan möjlig orsak, serverad äldre generationen. Du har helt enkelt svalt något stort. Men Ulfs teori lät mer spännande.

Erektionsproblem är inget man tänder på. Höhö, jag är för rolig.

Grattis till jobbet!

2008-05-23 @ 12:34:50
URL: http://pluppfisk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0