All I know is my song

städa är faktiskt riktigt tråkigt. speciellt när man har ett jävla bord i sitt sovrum som gör att det aldrig kommer kännas som ett rum utan ett ständigt förråd. men jag funderar på att gå tillbaka till ursprungsplanen och ha det som sybord. frågan är då vad jag gör med fotöljen eftersom den inte får plats i vardagsrumet för där har jag redan 2 soffor. vad göra?

tavlorna är nu klara. har blåmärken på undersidan av armarna eftersom dom har legat på en stolskant i ca 4 timmar i sträck. lite ont i höfterna också. det går liksom inte att sitta så bekvämt på golvet när man är nykter. funderar på att skaffa ett staffli fastd et känns aningens för seriöst.

i alla fall, gårdagaen var grym. tog en promme till johanna och där var jag tills klockan blev halv 9. tänkte ta en sund dag men sen fick jag en grym idé om att gå och köpa fika så det gjorde vi. ben&jerry glass, muffins och euroshopperkakor med en skvätt saft. sen blev jag bjuden på pyttipanna som jag itne ätit på kanske 4 år. det var väldigt gott.


det var alltså vaniljglass med lite marsmallows och vit choklad i form av små isbjörnar. grymt god.

idag har jag hunnit sola lite med tomas och sofia. eller, jag har suttit ute men det kan man verkligen inte tro. jag är typ lika blek som en marsmallow efter en väldigt lång jul. och då menar jag dom vita och inte dom rosa.
 
i alla fall. ikväll blir det onsdag hos ida med lite mer fika.

sen är det snart yran. på fredag rättare sagt. det kommer bli grymt.

nu ska ajg städa lite mer för även om det är megatråkigt att städa så är det ju sjukt mycket roligare än att göra det jag egentligen borde, som att skrva redovisningen och uppsatsen. det får bli ett senare problem.

lev väl.


Invisible (My Song) - Laleh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0