So let's do it like they do on the Discovery Channel

japp, jag slipper ck3 till hösten troligtvis. äntligen så lyckades jag få tag i biologisnubben och han sa att det nog skulle gå att fixa. fast jag hade tydligen en himla tur eftersom det troligtvis är sista gången som det här upplägget går eftersom dom ska göra om och ha sig. i alla fall så betyder biologi att jag den 3:de augusti ska åka på fältstudier i bland annat hemavan. ja, jag som verkligen gillar natur.. det är en 10dagars kurs där man ska råplugga växtlighet och djurliv. och allt ska ske utomhus. fan om det regnar. men ja, ut i naturen och leka naturprogram alltså. men jag är glad. jag får min biologi.

helgen blir lugn med grymt mycket häng. tv-spelskväll ikväll hos tomas och sofia, lite festigt i morrn hos ylva för att sedan se film med johanna. ska även övertala elin att leka snart. film och häng, det är livet.

btw, idag är sista dagen med långt hår, om ett dygn och en timma är jag korthårig. eller ja, hakkorthårig. fast med tantfrilla eftersom det itne kan bli fixat förrens på söndag. så, tantfrilla på festen, alltid ett plus!

nu blir det pannkakor med grädde och sylt.
lev väl


The Bad Touch - Bloodhound Gang

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till med håret imorrn!

2008-05-09 @ 23:54:25
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: lyol

tackar. jag är nästan beredd på en kris.. :)

2008-05-10 @ 01:00:24
URL: http://lyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0