I am the girl you know so sick

jo alltså håret. nu ser det ganska så okej ut. eller ja, håret är ju bra men luggen. luggen kommer vara uppsatt i minst tre veckor till, sen blir det nog bra. hoppas jag.

i alla fall. hänget i onsdags var grymt. mådde illa fram tills i morse.

tv-spelskvällen med tomas och robin var även den grym, tyvärr vann jag ingenting men nästa gång ska jag kicka ass på riktigt.

nu mår jag illa igen av den enkla anledningen att jag, annika och josefine tillsammans har ätit ungefär hela veckointaget för dom feta människorna i "du blir vad du äter" på en kväll. två stora inbakade pizzor som var hemmagjorda, marängsviss på hela bigpack paketet med glass samt en groteskt stor godisskål. men det var lätt värt det. 

har dessutom bestämt mig för att ta en riktigt festkväll i morrn trots min ekonomi, med lite smussel kan man göra kvällen mycket billigare... så det blir lite nh och sen dit folk går. jag är inte den som är den.

fick lite nya bilder på systerdottern också. meddelandet från systern som följde med lydde: hon är inte så fotogenisk eftersom hon är min unge så för varje bra bild så finns det minst 10 mongobilder. 

men dom som jag fick var fan grymt söta. den här var bäst. till viss del eftersom hon har den snyggaste pyamasen på sig.
image46
 

nu jäklar blir det kväll för mig.
lev väl.


Miss World - Hole

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för ikväll!!! Oooh, bra med festplanerna... en hjälpande hand från päronen är bara några knapptryck ifrån :D

2008-05-17 @ 02:33:32
URL: http://annikki.blogg.se
Postat av: Tomas

Naaaaaaaw, vilken söt en! Appyjamasen gick inte av för hackor den heller. Finns den i lite större storlek månne?

Jag ville bara säga att du inte behöver känna dig nedslagen av Wiispelandet. Jag tycker att du skötte dig utmärkt i Mega Man till exempel.

2008-05-19 @ 00:09:20
Postat av: lyol

annika: festen blev ju grym:)

tomas: lätt att man vill ha en appyjamas. och megaman var ju egentligen ett nintendo. och inte ens det var jag ju grym på. men nästa gång, nästa gång. då ska jag kicka ass!

2008-05-19 @ 09:30:22
URL: http://lyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0