You've had your chance so say goodbye

en mycket rolig sak är att mina planterade dadlar har börjat växa, eller 2 av 5 i alla fall. jag har nog fan riktigt gröna fingrar. allt grönskar i min lägenhet!

festen i lördags var grym. en blandning folk som vanligtvis inte är tillsammans men resultatet blev perfekt. avslutningen för mig var kanske inte den bästa dock. men nu har jag i alla fall för en andra gång definitivt lärt mig att inte snusa en hel kväll..

jo, och jag måste också berätta om min mycket vågade impulshandlig idag. jag gav mitt namn och nummer till en väldigt fin och väldigt okänd kille på biblioteket. japp. det är sant. tyvärr hade han flickvän men verkar väldigt trevlig. och jag skyller det faktumet att jag faktiskt gjorde något och inte bara tänkte på det på johanna. japp. pepparen nummer ett.
(peppare, inte peppar som i kryddan)

har nu hängt med johanna sen typ 1 och sett på smala sussi och häng och fikat och stuff. en ytterst spontan dag. en jävligt bra dag.

nu blir det äta av.
se ya. 


Nothing Better - The Postal Service

Kommentarer
Postat av: Suffe

Shit, det är mer än jag vågar! Tomas räknas ju dessvärre inte längre som okänd...men vad tuff du är, lova uppdatera om nåt skulle hända! (han kanske inte har flickvän för alltid ;))

2008-03-18 @ 20:50:53
Postat av: lyol

hahaha! det lät på hans sms som om det var ganska stadigt.. :)

2008-03-18 @ 21:44:25
Postat av: Suffe

Ääääh, sånt kan förändras. Konstigare saker har hänt;)
GLAD PÅSK förresten!

2008-03-19 @ 10:21:46
Postat av: Bek

Du är nu officiellt Umeås tuffaste människa. Guldmedalj. :-)

2008-03-20 @ 16:37:25
URL: http://bek.blogg.se
Postat av: lyol

sofia: glad påsk själv! hoppas du har det fint hemma nu

bek: tack :) tuffehetn kommer bara bli mer ju längre jag lever...

2008-03-20 @ 19:51:22
Postat av: pepparen!

du är ganska cool du! ;)

2008-03-21 @ 17:23:45
URL: http://jompis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0