Play me a song to set me free

det är skitjobbigt att behöva skriva i sitt användarnamn varje gång man ska skriva ett nytt inlägg i bloggen. jag tror det är därför jag för tillfället är så avigt inställd till att skriva i den. bloggen alltså. men nu är det ju gjort för den här gången, men ni måste ju hålla med om att det är himlans omständigt. det borde ju finnas en sån där grym funktion som gör att man kan bli ihågkommen på sidan. så man slipper liksom. att hålla på och skriva sin mailadress stup i ett kan ju förstöra hela ens dag. skitjobbigt, i tell ya!

så, uppsatsen är klar nu. alltså den gemensamma. mitt bidrag är 9 olika diagram. det är helt sjukt vad mycket man kan få ut av 6 frågor. speciellt när inget är relevant överhuvudtaget, vi bara använde en massa diagram för att det tar upp utrymme i den 6-7 sidor långa rpporten som inte behöver ha någonsomhelst faktabaserad undersökning. det viktiga är att vi vet hur man gör enkäter. jag känner väldigt starkt för enkäter. när jag blir lärare så ska jag nog ha fokusering på enkäter, det är det enda mina elever ska få göra. för det är ju så grymt viktigt! absolut! helt klart! viktigare än kunskap! det viktigaste i mitt liv är nog enkäter! och diagram!

ikväll blir det träning trots förkyldning, jag tänkte ignorera näsan under 1 timme och hoppas på det bästa. antingen får jag hjärnhinneinflammation och dör efter 2 minuter eller så kansk jag får lite bättre kondtion. och kanske en muskel eller två. jag lever på hoppet.

i morrn blir det den sista finslipningen på tavlan och sen lite hylluppsättning. lite städ också har jag hört kan vara bra.

jag tänkte till helgen. fest. hos mig. japp. eller nästa helg. eller båda. kanske båda. det kan bli en hit! men fest någon gång här. pepp?

vila och tv för att ladda inför kvällens groteska aktiviteter passar bra nu så,
au revoir!


Get Me Away From Here I'm Dying - Belle & Sebastian

Kommentarer
Postat av: Ida

Nästa helg, pepp pepp!

2008-03-03 @ 15:00:58
URL: http://ididoodi.blogg.se
Postat av: Elin

Precis, nästa helg! Inte nu i helgen alltså.

Mitt användarnamn sparas då, så jag behöver bara skriva lösenord när jag loggar in.

Vi ses på gympa 2 ikväll, jag ska tydligen dit!

2008-03-03 @ 16:23:21
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: lyol

det blir typ hur många som helst ikväll! yeah! och nästa helg it is. kanske kör en liten uppvärmning den här bara. :)

2008-03-03 @ 16:31:08
Postat av: Tomas

Enkäter ja, vilket löjligt påhitt. Speciellt eftersom man vet att flertalet av enkätsvaren är ren lögn eller bara dumhet. Eller som en elev skrev på hur han/hon skulle definiera mobbing:

"Jag skulle vara snäll mot den personen".

Haha. But then again, den här kursen är kanske inte mest känd för sina roligt och skitnödvändiga examinationsuppgifter... :)

2008-03-05 @ 14:10:16
Postat av: lyol

jo, jag tycker att allt vi gör på den här kursen är givande. jag har fått en helt ny syn på ehh.. jo.. ehh... ja.

2008-03-05 @ 15:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0