All my words are falling short

jepp, helgen har varit en hit. jag har städat, bakat, lagat mat och fixat min systers tavlor.

japp, morotskakan var grym. nu finns det visserligen bara en bit kvar, jag tror jag ska ta den i morrn. efter skolan. som belöning för att jag ska var där så länge. kakor gör det lätt värt det. sofia och tomas gillade också min morotskaka. jag är fan grym på att baka. jag tror att mitt och elins kafé kommer bli en hit. det kommer vara så mycket gott att äta. och bra saker att läsa. och eftersom att jag prisar min kaka så måste jag också tillägga att maten också var god.

i alla fall. tavlorna till systern är nu klara. ska se i morrn i dagsljus och se om det är helt parfekt men som dom ser ut nu så är dom det. har dock inte bestämt mig för om det ska stå något i pratbubblorna/funderingsbubblorna. och jo, det är modesty blaise som dom föreställer. 



kan ju förresten säga att festen blir på lördag. den kommer bli stor misstänker jag. man får ta med vänner. jag är inte den som är den.  

nu blir det träning, jag har blivit hurtig.
over and out. 


Please Forgive Me - David Gray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0