I walk alone to find the way home

kvällen har varit helt ok. middag hos annika var grym. kollade sen lte på sex and the city och fotboll. sen blev det tc för första gången ever jävligt kul förutom att stället tydligen stängde klockan 1. jag som tänkte dra e hlekväll eftersom jag äntligen fick umgås med folk som gav en riktiga svar tillbaka till skillnad från the peeps på boendet.. men ja, det var ganska trevligt. jag hade en kjol., något som jag hade senast då jag gick i gymnasiet. eller närmare bestämt då jag tog studentne. jag hade också ett hårband med en rosett på. jissses vad jag var söt.

är ltie trött och ltie mindre nykter. funderar på att dra en ensamfest snart men ja.

mitt födelsedagskalas blir nog helgen efter fördelsedagen. trots att jag kanske jobbar då så tänkte jag ha en fest med fiskdam och shit. ja, det beoror ju lite på pengar men fiskdam tror jag är ett måste.

ska visst på fest på midsommar. jag ska ta med tunnbrön och potatis. jag jobbar dock till 16 på freda och börjar sen halv 1 på lördag men jag tycker det verkar lovande.

nu är det bara 9 dagar kvar tills jag fyller år. jag brukar inte vara så pepp på födelsedagarmed tanke på att mina senaste två har spenderats framför en film med ett maxmål samt en kladdkak från mekka men jag tror jag ska hitta på något roligare i år. förhoppningvis slipper jag jobba även om jag egentligen har en tid då. om jag måste jobba på min födelsedag så kommer det bara vara en enda stor bekräftelse på att födelsedagar suger. andra kommer vara i skellefteå så dom som är kvar kanske vill komma och äta eller dricka. något kul ska jag nog göra. fast film, max och ´mekka har sin charm de t med.

idag har varit fylld av bra musik från ungdomens dagar som audioslave, belle and sebastien, bad religion, guns'n'roses, smashing pumpkins, moldy peaches, nirvana och mycket mycket mer. har lyssnat way för mycket på disco aktikgt den senaste tiden. tyvärr så har min stereo gått snder totalt så jag funderar på att skaffa en ny. fast den som jag allra helst vill ha är megasvindyr.

försäöer även spara till ett piano. såg en serie igår eller idag(vid onyktert tillstånd vill inte mitt huvud som jag vill) och blev väldans sugen på att spela igen. jag har kollat på musikanten och deras billigaste var itne så väldans dyrt. eller ja, några tusen. men ett piano vore lätt värt det. fan vad poppis jag skulle bli hos grannarna liksom.

jag vet, dagens inlägg bjude rpå mer fel än någonsin men jag tänker att promillehalten borde ge lite dispens.
nu ska jag sova och för en gångs skull inte gå uåpp klockan 5 i morrn. tidigast 12 får jag börja leva. innan dess ska det bli en lång och härlig sömn. eller som bert säger innan han ska få stryk av dödgrävarn': jag vill ha ett långt och lyvkligt liv. bert är nog den coolaste människan i världen.
se ya.



gillar inte riktigt att vakna tidigt efter en kväll ute. speciellt inte när man vet att det snart kommer slå till. bakfyllan alltså. så, to the säng!

btw, det verkar bli en grymt fin dag. jag som tänkte att den ska komma på min lediga söndag istället. jag menar, vem fan vill vara ute med huvudvärk...


We Only Come Out At Night - The Smashing Pumpkins

Kommentarer
Postat av: Annika

Hehe, söta fyllekaja! jag vaknade halv 7 och började städa :D

2008-06-19 @ 07:30:03
URL: http://annikki.blogg.se/
Postat av: Annika

Och ja! (glömde skriva det) Du var grymt söt igår!

2008-06-19 @ 07:30:51
URL: http://annikki.blogg.se/
Postat av: lyol

hahahaha! tack. nu ska jag till min säng igen.

2008-06-19 @ 07:38:57
URL: http://lyol.blogg.se/
Postat av: Tomas

Haha, en fiskedam? Jag ser framför mig en tant som går omkring i fiskarhatt och bjuder på bullar.

2008-06-19 @ 15:54:21
Postat av: lyol

alla barnkalas kräver en fiskdam.

2008-06-19 @ 16:49:57
URL: http://lyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0