You could do the same

jag har fått tag i mitt jobb. eller, i onsdags ringde jag var 5:e minut utan att någon svarade en hel dag. i går ringde hon upp mig och sa: ja, jag såg att du hade ringt ganska många gånger igår....
hehe, det gäller att vara ihärdig.

i alla fall så börjar jag min inskolning idag. om 3 timmar. fast jag ska bara jobba i 4,5. grymt skönt. får ju liksom en kväll då med. och nästa pass är inte förrens på måndag. morgon. men ja, nu har jag i alla fall äntligen något att göra. har dock inte riktigt hunnit fixa min cykel än så det blir en promenad idag. jag SKA pumpa den i morrn. om jag orkar. min cykel är den finaste som finns. den heter gröna blixten och är grymt snabb. tyvärr saknas det en trampa på den samt att jag tror att det kanske är lite pyspunka på bakdäcket. men bortsett från det så är den lätt bäst. 

lyckades hitta grymt många örhängen igår på staden. det var bra att dom var så grymt billiga så även en pank människa hade råd med dom. väldigt trevligt var också fikan med josefine och johanna. bra dag. yey

nu kom posten och jag ska lappa jobbyxor. vill ju inte visa hela häcken för dom stackars gamlingarna. det skulle dom nog inte klara av.  




helvete om det regnar när jag ska till jobbet. det är liksom en bit att gå mellan ålidhem och haga. ok, kanske itnne någon megaväg men i alla fall. i regn är det en pissväg. fan!



delad tur på söndag fick jag precis tilldelat. me hates it, me needs it. bajs också. vad gör man på 3,5 timme på en söndag?


Shadow On The Sun - Audioslave

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0