I lie here charmed

har hittat en ny grym låt. eller vet inte om den är så himla ny men för mig är den det. den var med i ett avsnitt i skins för ett tag sen. jag tror jag är kär. den heter Alice Pratice med Crystal Castles. den är grym. på riktigt.

annars vill jag att mitt jobb ska börja snart. börjar bli less på att vara ledig. har nu hunnit tvätta, städa, fixa mat, hänga med folk. jag behöver pengar. vart är mitt jobb. varför har jag valt ett jobb där dom uppenbarligen är sämst på att höra av sig? jag har alltså fortfarande inte fått mitt schema. jag börjar den 20:de. men när fan har jag inskolning? jaja, jag får väl göra lite sånt som jag är bäst på så länge. ta det lugnt. 

jo, helgen ja. den var grym. igen. film och fest. bättre uppdelning av dagar går inte att få.

ikväll blir det fotboll(hör och häpna) här i min lägenhet. och det var mitt förslag. lite ovätat tillochmed för mig men jag blev lite sugen på att se skiten igår när jag var hos josefine och hängde. så nu är det uppstyrt. fotboll. aldrig trodde jag att jag skulle nå den punkten...

nu blir det mat och i morrn blir det pirogbak. jag är pepp som fan.  


Every You Every Me - Placebo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0