I had this urge to die

fan vad jag hatar det där jävlakukhelvetesskitjobbet med dom totalt inkompetenta puckona som bestämmer! inringd att jobba idag på min fösta lediga dag. samtidigt får jag veta att dom inte alls har fixat min ledighet i morrn utan dom har bara sagt att dom gjort det nu dom 4 gångerna som jag frågat.

så, istället för lite tårtkalas hemma med lite film och så så ska jag stå i 10 timmar och torka skit. grattis yo 23 år!




jag har kommit på en lösning. min födelsedag är inställd, jag tänker vara 22 i ett år till. så är det, det vet du och nu är det sagt! men det är fortfarande en tung helg. förresten, vem pratar man med angående inställandet av sin födelsedag? är det typ kungen eller så?


I Just Had To Die - The Knife

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag har försökt skicka grattis-SMS typ halva dagen men det är något knas, så det går inte. Därför grattas du härmed offentligt. Hoppas födelsedagen blev/är kanon, och att livet som ett år äldre blir lika bra, eller bättre förresten!

2008-06-28 @ 23:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0