And you dream about yourself

jag ska definitivt inte jobba inom äldrevården när jag blir gammal. jag funderar även på att inte svara om jobbet ringer under terminen och vill fråga om jag vill jobba. så mycket uppskattar jag mitt jobb. men idag är det 5 timmar som jag jobbar ikväll och sen är jag ledig två dagar. yey! och, jag är ledig på den viktiga dagen. den som ALLA borde känna till. lördagen den 28 juni. japp. då är det någon som fyller år. jag! fast dom sa att dom kanske skulle behöva ringa in mig. men jag hoppas på det bästa.
 
tänkte nog äta lite gott och lite tårta på lördag. det är planen. samt slappa och se på en bra film eller så.

såg på den nya narnia filmen igår. den var helt ok. fast filmen var tydligen filmad på en biograf för under filmen ser man skuggor av folk som går fram och tillbaka. det är det mest irriterande någonsin. alltså inte att det är på den jag såg, jag får som skylla mig själv, men när folk mitt under filmen går på toa och grejer så blir jag lite småstörd. varför går man på bio om man alltid ska springa fram och tillbaka?

i alla fall, glöm nu inte lördagen. ta på lite festkläder och ät lite tårta och tänk på mig. yey!

äh, nu orkar jag inte skriva mer, måste ju vila upp mig till mina 5 ansträngade timmar på jobbet...

lev väl och börja aldrig jobba inom äldrevården.



oh, glömde att säga, det verkar som om alla bra serier kommer igång i september igen. jag älskar imdb som visar när första avsnittet ska sändas så man kan börja få lite rutin på sitt liv igen. visserligen har jag ju haft greek nu men den tog bara 3 dagar att se. grym serie så klart men nu känns det väldigt tomt. fast jag antar att det är bra att öva sig i att itne se på så mycket eftersom mamma och pappa har ungefär 4 kanaler som man ändå aldrig får titta på. 2 veckor hemma kommer bli spännande. men det brukar ju å andra sidan blir väldigt mycket läst så..

jaja, NU är jag trött på att skriva. håll utkik efter kickassbra serier samt min födelsedag. den 28 juni alltså.
over and out


Aurora - Foo Fighters

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag kommer =) Så klart... När ska man dyka upp?

2008-06-26 @ 15:32:58
URL: http://annikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0