And give me a kiss

jag har blivit lite kär. i stefan larsson. han är en av dom två nya programledarna för sommartorpet. han är grymt het. jag är kär. dessutom slipper man erst vilket bara är ett plus. 


ja alltså stefan är då killen på bilden....

yran var grymt bra. eller ja, det slutade lite i pannkaka i fredags men lördagen väge upp tusen gånger om. helt sjukt rolig kväll med mycket dans och så. 

redovisningen idag var något av ett skämt. jag blev godkänd vilket får mig att undra hur sämst man egentligen får vara. eller alltså. jag är ju ganska bra redovisningar sådär med lite improvisation. inte för att skryta men jag brukar klara det ganska bra. har ju som fått lite övning. men ja, den här redovisningen var faktiskt ett skämt även hos mig. men ja, nu är det bara en uppsats kvar sen är det lov. eller ja, ok. tre till och sen lov...

jaja, nu ska jag fixa mat. 
lev väl. 


Love Explosion - Weezer

Kommentarer
Postat av: Annika

Va? Ingen Ernst som trallar i torpet? Jag gråååter... hjärtat och själen går i bitar! Nu har sommaren tappat sin mening helt :*(

2008-06-04 @ 17:00:48
URL: http://annikki.blogg.se/
Postat av: lyol

nä, äntligen är gubben borttagen!

2008-06-04 @ 21:59:45
URL: http://lyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0