My hi-fi's waiting for a new tune

klockan är nu 5 över 6 och jag ska snart gå till min sista dag på jobbet. idag klockan 4 är det slut med jobb. sen ska jag skriva 5 uppgifter och sen är det toklov. jag ger mig själv 2 dagar till uppgifterna. typ.

det fanns faktiskt en anledning till varför jag är här och skriver just nu och det är såhär. jag tror att mtv kör någon form av repeat på låtar innan klockan är 7 på morgonen. tror fan att det här är typ 50:de gången som jag ser jävla jonas brothers innan jag ska till jobbet. fruktansvärt störande. och då kan an ju undra varför jag inte tittar på något annat.. jo, det är så att tv-shopen är på alla andra kanaler och nu har ju jag varit så trött på låtarna på mtv ganska länge så jag vet vad som säljs typ ordagrannt. inte för att dom heller varierar sig så mycket. typ 10 olika sätt som alla är dom bästa för att träna upp sina muskler, 10 olika städredskap som är dom bästa inom sitt område och så lite hudkrämer. det gamla vanliga med andra ord. varför kan det inte finna lite rolig morgontv på sommaren för oss stackare som  måste upp klockan 5 för att komma till jobbet och ännu inte börjat prenumerera på en morgontidning vilket btw ligger inom en snar framtid...

nä, morgon tv:n är ungefär lika bra som ob:s tampongreklam.
(den när en tjej springer ut och in på en toa typ 2 ggr innan tjejen utför fattar att: aha! det måste vara TAMPONGEN som inte sitter som den ska... snälla någon skjut mig.)

mot sista och väldigt långa dagen på jobbet.
lev väl och var flitiga små arbetsbin.


Turn Me On - Norah Jones 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0