It's my party

jag har precis haft ett grymt kalas. jag har bjudit på fantastiska saker som en ormtårta, skattjakt, fiskdamm och två musiklekar. det har varit grymt om jag får säga det själv. grymt! har rpecis kommit hem från satden där jag har hängt med gänget på tc för att sedan äta grymt mycket maxmat vilket alltid sitter som en smäck. jag har fått dom typ bästa presentarna någonsin och i nästan löjliga mängder. helt sjukt mycket. och helt sjukt bra grejer dessutom.

nu är jag full och ser fram emot en lång natts sömn. kick ass bra födelsedagskalas. samt att bussföraren var rolig då han först spelade musik på väldigt hög volym och när det sedan kom en lugn låt så släckte han alla lampor precis när texten: turn the lights down low kom. väldigt bra.

nu jäklar blir det sömn och sen lite städ. lite städ och sen lite bilder. 

laters! 


It's My Party - Lesley Gore

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var skiiiitkul!!!

2008-07-06 @ 17:55:10
URL: http://eliste.blogg.se/
Postat av: Elin

Grymt!



Puss :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0