It's a bad bad bad bad bad bad dream

jag brukar verkligen aldrig vara rädd för åska men tusan vad obehagligt det var att gå hem ifrån josefine idag. jag var fan jagad av den hella vägen från andra sidan uni av den. och vid ålidhemscentrum så var den ikapp som fan. dom sista tre husen typ sprang jag. lite otäckt när man är två hus ifrån hemma och tittar upp på himlen och ser två gigantiska blixtar precis ovanför huvudet och samtidigt hör ett högt dån. som sagt, jag är aldrig rädd för åskan utom just den här gången när jag var ute mitt i den. inte riktigt min bästa stund..

andra stunder som inte heller är mina bästa är när det är skräck på tv. eller i böcker. jag är en sån total mes. i kväll har jag tittat på hide and seek och ser just nu på house of wax. och seriöst. dom suger ju båda två men ändå så måste jag ha ljudet avstängt för att ens kunna se det. och av någon skum anledning kan jag inte byta kanal. nu är ju båda filmerna sånna där det finns riktiga människor som mördare vilket är snäppet bättre än när det är övernaturligt shit för det är verkligen mitt värsta. men oavsett hur obehagligt det är så måste jag se skiten. och jag hatar det. varför har dom läskiga skitfilmer på tv för? fan, jag ska från och med nu bara se film och serier som jag vet vad dom handlar om. fast det värsta är att dom alltid har med ett skräckavsnitt i alla serier för att skojja till det lite. vad fan är det för fel på folk.

och förresten, med en lättklädd paris hilton utan ljud ser man tydligt hur dåligt skådespeleri ser ut....

nä, efter det här blir det nog lite bones för att lugna nerverna lite.
lev väl och kom ihåg att kolla under sängen så ingen skär av er/skär er i fötterna. täcket brukar vara ett bra skydd..


Bad Dream - Yvonne

Kommentarer
Postat av: Tomas

En lättklädd Paris Hilton MED ljud är, om möjligt, ett ännu tydligare bevis på dåligt skådespel.

2008-08-01 @ 23:33:10
Postat av: lyol

2008-08-02 @ 00:28:55
URL: http://lyol.blogg.se/
Postat av: lyol

det har du faktiskt rätt i.

2008-08-02 @ 00:29:29
URL: http://lyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0