I just wanna have some kicks

dagen har spenderats i bakfyllans tecken. hängde i sörfors igår hos en kompis och drack så grymt mycket vin att jag är förvånad att jag ens tagit mig ur sängen. det var grymt trevligt igår dock, grillade och pratade och drack. precis som tisdagar ska spenderas.

idag har jag hängt med johanna men båda var så trötta att vi inte sa så mycke till varandra. vilket båda tyckte var väldigt skönt.

jag är i alla fall klar på jobbet nu. i morrn drar jag hem och stannar hos mor och far i typ 2 veckor. mamma ringde igår och frågade om hon och systern skulle skaffa biljetter till kent och thåström eftersom att systrana och svågern skulle gå. jag sa ja så nästa fredag blir det lite musik. kan bli kul. en öl eller två och häng med syskon funkar alltid. mamma och pappa ska tydligen vara hemma och ta hand om edith
(alltså systerdottern) som jag får träffa nästa fredag för första gången. jag är hur pepp som helst. ska sy en grej till henne innan hon kommer. är man moster måste man ju satsa hårt liksom.

väntar på att mr andy ska dyka upp och begagna min soffa för natten. han är uppe över natten för han skulle spela ikväll tydligen så i morrn ska vi hänga. det kommer bli grymt kul och givande, speciellt eftersom jag ska diska, städa, tvätta och packa. men ja, han kan ju sitta i soffan och roa sig med tv:n eller nåt så länge. jag är en grym värdinna...

så, nu ska jag toksova och sen drar jag. ylva är satt på blomvattningstjänst så allt är lugnt. vi ses och typ 10 dagar eller 2 veckor. har inte fixat hemresan än så det kan bli en liten surprise.

lev väl kids och glöm inte att dricka öl, det är ju sommar!


Rock n' Roll High School - The Ramones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0