She really impresses me

om jag vore kille eller homosexuell så skulle jag lätt satsa på att bli ihop med antingen min frisör eller hon som höll i gympa 2 passet idag. japp. utan tvekan. dock är jag ju inte det så jag nöjer mig med min lilla crush.

i alla fall misstänker jag strakt att jag kommer ha problem med att gå i morrn. eller ja, det kommer se ut som om jag precis gjort på mig och därför går lite konstigt på grund av obehaget. men bara så ni vet, det är träningsvärk. det var ett grymt bra pass. jag kunde inte andas på slutet samt att allt det jag ätit under dagen var farligt nära på att göra ett återbesök i min mun.

genom mitt liv har jag stört mig på en grej som jag nu måste ta upp här. är det bara jag eller finns det bara fyra personer som är bakgrundspratare i alla reklamer? som dessutom på något jävla skumt sätt verkar ha fått jobb som programpresentatörer på 6:an och 3:an och 5:an! wtf! liksom. det finns gubben som är bengt magnusson wannabe, den hysteriska killen som försöker vara cool, den väldigt alldagliga kvinnan som försöker vara mogen och sen hysteriska bruden som halvskriker. och varför, VARFÖR, är det en kille som är bakgrundspratare i ALLA sminkreklamer? ok att smink inte bara är för tjejer men när det är en tjej med på bilden så kan det väl ändå få vara en tjej som pratar? samma sak gäller reklamer för rengöringsmedel. det är en brud som gör arbetet medan en gubbe pratar om hur fantastiskt det är. 

och den absolut mest fantastiska reklamen är den för vileda tror jag. när dom pratar om hur bra och effektivt det är så att man har tid till andra roligare saker samtidigt som man får se vad dessa andra och roligare saker är, så som att träna. för det är det roligaste man som tjej kan göra när man inte håller hemmet rent. wtf! 

nä, nog om reklamer och tillbaka till roligare saker, mig! yey!

så, hårklippning så fort som möjligt. det börjar bli löjligt nu. i natt vaknade jag av att mitt hår hade lagt sig runt halsen och strypkänslan slog in. som sagt, det börjar bli löjligt nu. men jag tror inte att jag vågar klippa helt av, sånt där hör till ungdomen
? så det får bli en liten topping på typ 10 cm. jag tror det kommer bli grymt.

nu jäklar ska det bli lite skivtavleplanering och kanske något avsnitt av bert och sen natt.
så, nog om mig. how about you?


Combat Honey - The Wannadies

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller med angående reklamerna. Sjukt är vad det är.

Angående klippningen blir den nog en hit! =)

2008-01-28 @ 23:47:04
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: Tomas

Jag och Sofia hade samma frisör en gång då vi klippte oss samtidigt (ja, det är nästan lite äcklig inavelsvarning på det, jag vet) och vi blev båda lite kära i henne. Fast hon hade barn och allt. Skit också.

Det roligaste med såna där reklamröster är att tänka sig dem i vardagssituationer. Tänk t.ex den där Gilette-snubben sitta vid köksbordet och liksom "Älskling, kan du skicka flingorna med 14% fibrer". Eller ännu värre - Jyskmannen. Huvva!

2008-01-29 @ 10:24:04
Postat av: lyol

elin: jag litar på dig och gör det!

tomas: min frisör är ung utan barn. men hon har en kille. och med reklamen, tänk om man får barn som låter som han i "fett med fibrer!". får man ta ihjäl dom då?

2008-01-29 @ 11:19:09
Postat av: Elin

Jag har utmanat dig!

2008-01-29 @ 18:20:46
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: Tomas

Ja, då får man ha ihjäl dem. Långsamt. Mycket långsamt. Antingen det eller skänka dem till ett zoo i Irkutsk.

2008-01-30 @ 12:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0