Lazy confessions, crazy intentions

jag har insett att somliga (främst jag. eller faktiskt mest bara jag.) borde förbjudas att ha med telefon vid utgång. eller kanske inte förbjudas men definitivt inte få skicka en jävla massa meddelanden. förlåt. tur bara att jag har grymt många fria sms. men i alla fall. jag tycker även att man borde kunna radera kommentarer som man gjort i folks bloggar. DET hade varit en hit.

väldigt bra kväll för övrigt. speciellt eftersom jag inte känner av något knappt idag. då måse man liksom ta aför givet att det var en bra kväll. rolig fest hos elin och helt ok utgång på corona.
 
jag tror nog att den absoluta höjdpunkten var max besöket samt att supermannen går på kryptonit var på när jag skulle äta. och så här i efterhand inser jag att det kansek inte var den bästa idén ever att köpa en massa extra smält ost eftersom jag nu har 3 ostdippar i kylen men ingenting att äta till. man kanske skulle ta en sväng till ica sen och slå på stort.

under stadsbesöket i fredags så lyckades jag i alla fall få tag i lite LP skivor till min vägg. eller ja, 4 stycken av 18 eller 20 men det är ju i alla fall en liten bit på vägen. vill dock gärna hitta en billig pixies skiva. då tror jag att jag skulle vara riktigt glad.

nu ska det bli frulle och tv
(som jag misstänker sjunger på sista versen eftersom den i smyg sprakar lite grann när man sätter på den). ha en fortsatt bra dag.


Lazy Confessions - The Moldy Peaches

Kommentarer
Postat av: Tomas

Din tv får INTE gå sönder. Förstår du vilka ödesdigra konsekvenser det skulle få? Och vems soffbord skulle jag då förstöra med mina pizzakartonger? Mitt och sofias?

2008-01-28 @ 12:19:59
Postat av: lyol

hahaha! jag tror mest det är knappen som är lite skum. om man håller in den lite för länge, det är då det börjar.. :)

2008-01-28 @ 12:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0