Come on it's time to go

nä, nu jäklar tar jag jullov. hade sista föreläsningen idag och den var tråkig utav bara satan. och jag misstänker att det inte endast berodde på att det var min sista för i år utan att det var en fruktansvärt tråkigt ämne. är helt röd om örsnibbarna efter att jag desperat suttit och kört in naglarna i dom för att kunna hålla mig vaken den sista timmen av lektionen. det är liksom lite jobbigt att somna när det är ett helt upplyst klassrum och det bara är fyra rader och kanske 20 elever. man märks på ett helt annat sätt än om det är en stor grupp. tycker nästan synd om föreläsaren. men det får han fan ta.

i alla fall så har jag nu bestämt mig att ta min träningsskor hem eftersom mina vanliga är helt blöta och dom 2 timmar i ugnen bara har gjort att dom luktar surare än någonsin. det var med andra ord en dålig idé av mig att stoppa in dom där. men men, det hade ju kunnat funka. tyvärr så luktar nu hela min lägenhet as eftersom jag nu tagit ur skorna. tur att jag sticker om typ 2-3 timmar. hem till mami och papi i falkenberget. hade helst sett att dom bodde kvar i skpg men man kan inte få allt här i livet.

nä, vi kanske hörs, det är ju inte helt omöjligt men nu drar jag. hej ume och synes till nyåret.
god jul kidz.



How It Ends - Devotchka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0