Just get me to the airport put me on a plane

ja alltså, tyskland var ju grymt. ätit mat, gått på julmarknad, hängt med syskon. lite väl kort tid som vi var där men jag fick i alla fall träffa alla. fast det är ganska skönt att vara hemma också. alltså, jag gillar familjen men det är ju inte tyst en sekund. men ja, kul ändå.

ganska kul på planet hem. vi åkte samma plan som prinsen och han vincent som är roger pontares son. misstänker att dom hade varit nere och varit på någon porsche fest eller nåt. mest för att det var en annan förare på planet samt dennes mekaniker. men det roligaste var nog när ida(min syster) berättade att en vän till henne hade varit på lunch eller middag eller vad det nu var med the prins. under måltiden så hade hon frågat vad man skulle kalla honom. sådär liksom vad man skulle säga. skulle man säga carl philip eller prinsen eller cp eller vad? han hade tydligen svarat att carl philip gick bra. hahaha! jag skattade så jag nästan kissade på mig.


the prins

men jag tycker nästan lite synd om snubben. spciellt eftersom det, när man kommer av planet och går mot utgången, finns en massa bilder på folk som hälsar en välkommen till sverige och den största bilden är på kungen och drottningen. fan vad skumt det skulle vara om man när man kom av planet möttes av en gigantisk bild på sina föräldrar.

ja, det var nog allt det. tyskland rockade, kändisar på planet. nu blir det cold comfort farm och sen sömn som fan.
see ya dudes.



I Wanna Be Sedated - The Ramones

Kommentarer
Postat av: Anonym

Welcome back! :D

Alltid coolt med kändisar...jag kan rapportera att jag också såg prinsen på Sturup när jag och Tina skulle tillbaka upp efter praktiken (finns det ett samband, tro?!) :)

VI MÅSTE LUSSEFIKA SNART, vi har bakat skitfula lussebullar :) Kramis!

2008-12-09 @ 21:53:40
Postat av: Suffe

Welcome back! :D

Alltid coolt med kändisar...jag kan rapportera att jag också såg prinsen på Sturup när jag och Tina skulle tillbaka upp efter praktiken (finns det ett samband, tro?!) :)

VI MÅSTE LUSSEFIKA SNART, vi har bakat skitfula lussebullar :) Kramis!

2008-12-09 @ 21:53:51
Postat av: SOFIA FÖR BÖVELN

Ja, det var jag alltså. In case you wondered. :)

2008-12-09 @ 21:54:30
Postat av: lyol

hahaha! ok, det var alltså sofia? :)

2008-12-10 @ 16:01:56
URL: http://lyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0