I'll show you who's rock'n'roll

jag är mega stressad. eller nä, nu ljög jag. jag BORDE vara stressad. jag har en tenta på tordag morgon. en tenta som jag inte förstår överhuvudtaget och som jag ännu inte börjat plugga till. det är alltså tisdagkväll nu. i morrn måste jag hinna plugga, städa, diska, tvätta, ringa lite och planera lite packning. på torsdag är det tenta, stadsbesök, en extremt snabb tur till nydala för att köpa en viss godissort till min svåger, packa, fixa matsäck, ta mig till tåget. fredag blir det några timmar i el stockholmo och sen stuttgart. där blir det häng med syskon och sånt och sen till stockholm igen på söndag. på måndag hinner jag träffa mamma och pappa i 5 timmar innan jag tar tåget tillbaka till umeå. sen är det tio dagar kvar innan det blir julresan hem. och innan dess ska vi ha vinprovning.

men alltså tentan. jag misstänker att jag har dåligt inflytande på resten av klassen. varje gång någon frågar min någon svarar jag att det ordnar sig. och alla känner sig lugna när dom på frågan om jag börjat plugga än får svaret nej. jag tror inte att mitt sätt att plugga är det absolut mest effektiva. men sen har jag ju alltid panik på natten innan då jag vaknar vid 4 tiden och måste läsa igenom alla papper igen. men ja, jag tror inte att klassen var såhär innan mig. yey!

i alla fall, helgen som var var grym. jag, johanna och annika hade fest i fredags och sen drog vi till origo där vi var i typ 10 minuter tills vi insåg att det, precis som dörrsnubben sagt, var metalkväll där. så vi drog till corona och tokdansade. grymt kul och avslappnad kväll. och sen blev det film med johanna i lördags. samt pizza så klart. 

oh, och ja just, jag har precis sagt upp min prenumeration på svd. eftersom att den sög. inte tidningen alltså men på sätten som den levereras i umeå. tydligen så är inte det en tillräckligt stor stad för att svd ska köra ut tidningen på morgonen eller på helgen. alltså helt värdelös som morgontidning. så nu ska jag ta dn istället. typ 1000 pix billigare samt att den kommer på morgonen och, hör och häpna, på helgen. yey! jag gillade dock att när jag ringde hem till päronen och sa att jag var skitarg så sa pappa, för första gången sen jag typ blev 15, att om dom inte ville ge mig pengarna tillbaka så kunde jag ringa honom så skulle han fixa det. jag gillar att han erbjuder sig att ringa och klaga och skälla. men ja, det gick ju bra så, typ 2500 får jag tillbaka. awesome!

kontakten mellan datorn och telefonen är ännu inte fixad men snart kommer det grymma inlägg om diverse übersnygga stilar.

jaja, det var allt. nu lite serier och sen natt. plugget blir i morrn.
over and out kids. 



Yeah Yeah - Bodyrox feat. luciana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0