Ohh, happy days... soon

skola idag. redovisning som faktiskt gick helt ok. jag hade ungefär 5 meningar att säga. men jag gjorde det med stil.

har besök här nu av min vän anders. hur nöjd som helst över att han är här. jag gillar besök. på söndag drar han hem igen och samma dag blir det även en mindre inneboende i min lägenhet. så på nästa lördag blir det fest som tusan.

annars börjar jag i alla fall få lite ordning äntligen, har fått upp lite hyllor och möblerat om lite lätt. jag tror det var dagen hos elin som tog fram min ambitiösa ådra när det gäller fixande. men det är helvetiskt mycket kvar att göra och så väldigt lite pengar. är nu nästan pank igen så det blir en fattighetsmånad igen. men det är det värt då det blir tyskland under lucia helgen och häng med syskon.

har för övrigt börjat störa mig ännu mer(om det ens är möjligt) på folk som aldrig lärt sig att tugga med stängd mun. då helst tuggummi på bussen när dom sitter precis bakom en själv. man kan ju liksom inte riktigt vända sig om och säga åt dom. typ: snälla slutat tugga så frenetiskt eller lär dig stänga munnen jävla pucko!(ja, det är så jag tänker när folk stör mig)

nu måste jag springa och hämta ett halsband och en stol.
lek väl barn.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att du ska till Tyskland! Då kan du sjunga Eins zwei polizei.

2007-10-31 @ 23:22:45
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: Tomas

Ja, du måste verkligen göra som Elin skrev! Att vara i Tyskland utan att sjunga Modohits är som att stoppa ägg i micron - dumt.

2007-11-01 @ 16:10:02
URL: http://pluppfisk.webblogg.se
Postat av: lyol

jag ska skriksjunga ein zwei när jag är där. samt lite luftballonger. jag kommer bli en hit och slå igenom stort i tyskland. det här är med andra ord typ dom sista gångerna ni ser mig. när jag blir känd kan det vara svårt att komma i kontakt med mig..

2007-11-01 @ 17:39:43
Postat av: Tomas

Typ tionde gången jag går in och kollar efter uppdaterade bloggar nu men inget händer. Hemtenteskrivande är inte nyttigt för själen.

Lyckades Hasselhoff att slå i Tyskland så lyckas du med! Röda luftballonger LÄR ju funka.

2007-11-01 @ 19:36:13
Postat av: lyol

fast hasselhoff är ju lite hetareoch dessutom livräddare, jag har stora skor att fylla liksom..

2007-11-01 @ 19:44:09
Postat av: Tomas

Att han har stora fötter har väl inget med hitpotential att göra? Duuh...

2007-11-01 @ 20:40:13
Postat av: lyol

men du vet ju vad man säger: stora fötter stor.. hitpotential?

2007-11-01 @ 22:58:44
Postat av: Tomas

Trodde det var pittpotential? Höhö.
Nu - hemtenta!

2007-11-01 @ 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0