Första inlägget= stort

jag kände att det var dags att ta ett steg ut i vuxenlivet så därför startar jag en blogg istället för skunk, helgon eller vad det nu kan vara. you name it i've been there. (och har fortfarande kvar men det är för rena spionsyften, typ)

så, vad ska man egentligen skriva på ett sånt här ställe? det känns ju lite grann som om allt man skriver bara kommer bidra till den oförklariga känslan av att vara en exhibitionist light. typ blottare. fast med kläder. men jag kan i alla fall garantera att det inte blir några djupa känslor eller någon politik. det är inte riktigt min grej.

image2
bästa bilden på blottare som går att hitta. det verkar som om bilderna på dom fula snuskgubbarna i beige ytterrock inte är sådana som folk lägger upp på internet...

min vän tomas lämnade som förslag att jag skulle ha en modeblogg i stil med: dagens plagg är en stilsäker plastpåse från åhléns. glöm bara inte att klippa hål där ögonen och öronen är så man kan se och höra. vid förtäring av mat kan man smidigt och lätt vika upp kanten i munhöjd. (ok, jag freakade ut lite i mina tankar om plastpåsen men grundidén var hans..)

usch, det här var nog det segaste jag någonsin skrivit därför tar jag kväll nu och söker inspiration i min tv. den rockar.

Kommentarer
Postat av: Tomas

På sätt och vis lyckades du ju med modebloggandet - en bild på en blottare är inte helt fel, fem plus dessutom?
Ögon och mun på plastpåsen är förstås en bra idé. Kan man välja olika färger på påsen?

2007-10-21 @ 22:41:12
URL: http://pluppfisk.webblogg.se
Postat av: lyol

jag har snott den. jag är en tjyv! mohahaha!

påsen bör vara vit med rött åhléns Å på. men vitt kan också vara naturvitt eller äggskalsvitt och det röda kan väl få gå i mörkrosa ton också.

2007-10-21 @ 22:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0