Commercial for Levi

har tokfastnat för jetman. det är helt sjukt. något som gör det ännu mer bisarrt är att jag samtidigt lyssnar på en placebo låt som heter commercial for levi där texten är:
         But if you don't change your situation
         Then you'll die, you'll die, don't die, don't die
         Please don't die
så, samtidigt som herr jetman flyger runt och undeviker blå sträck så sitter jag och ylar don't die, please don't die. undra vad grannarna tror liksom.

inte nog med att dom får höra yl nu, dom har tvingats lyssna på min musik hela dagen eftersom jag har haft en utav mina väldigt sällsynta städdagar då det krävs hög volym och bra musik för att förhindra våldsamheter. jag är inte glad när jag städar. det är en sak att diska och dammsuga men att dessutom våttroka alla golv och städa toaletten(vilken är helt full har hårstrån och det är inte mina utan inneboendens) så krävs antingen disco eller le tigre.

efter all härlig städning(och tvätt) så spelade jag badminton mot elin. jag förlorade. stort. vi spelade 4 omgångar och hon vann alla. men sista gången lyckades jag i alla fall komma upp i tvåsiffrig poäng. visserligen misstänker jag att det var för att elin var snäll och inte vill att jag skulle börja gråta. let's face it, jag suger på badminton. men kul var det så ska lätt göra det igen.


helt sjukt att det kan vara så kul att slå på en liten boll som inte ens är en boll utan en jävla fjäder.

nu är det bara lite mer jetman(ska prova med lite pixies och se om det går bättre) och sen ska jag sova häcken av mig. a demain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0