You're gonna be sorry you were ever born

så, vad har hänt jo the hanna?
jo, idag har jag tränat. jag rockade. med rockade så menar jag att jag kunde ALLA steg från början på stepmuskeln. tyvärr så innebär detta kunnande också att det var äckligt jobbigt så jag dog. eller nej, självklart inte blev bara jävligt trött. men step muskel är nog min bästa hittills. tisdagar och fredagar. jag kommer bli så himla fitt.

annars?
jo, lite grann väntar jag väl på att min inneboende ska flytta ut. eftersom atg-ombud tydligen är ett helt främmande fenomen för vissa och att biljetten inte hade en c/o adress så kom den inte fram vilket resulterade i en halv vecka mer än vad som var tänkt från början. men i morrn, då jävlar. då får jag min lägenhet igen. och det kommer bli så himla fint. jag är helt säker på det. men den sista detaljen har jag ännu inte införskaffat, det får bli efter kul. det är en jättefin ljusslinga som jag såg hos min vän matilda. jag är helpepp.

image8
kan oftast hittas vid kiosker, pressbyrån eller typ överallt....

så, vad stör vi oss på idag då måntro?
såhär va. jag har redan avreagerat mig på tuggandet med öppen mun men det är så groteskt att det förtjänar lite mer äckel slängt över sig. det är faktiskt jätteäckligt när man inte kan hålla käften stängd. och om du känner att det är svårt att få läpparna att sitta ihop så kanske du kan fundera över att äta maten i något annat rum där ingen finns. eller bara dela ut öronproppar till alla runtom och sen vända dig om så du sitter med ryggen emot.

jag har också lite fobi för när folk harklar sig sådär som man tänker sig att gubbar gör. då man hör hur snoret och slemmet börjar sin vandrig precis där gränsen går för att det itne ska gå att få upp igen och hur det sedan reser hela vägen upp i halsen för att slutligen landa i munnen.
(och här kan metoden variera, jag personligen har allra svårast för när människor inte spottar ut det på en gång utan håller det i munnen ett tag) slutligen spottas det ut eller sväljs igen och det är så äckligt. på riktigt. riktigt groteskt.

lite av samma sak gäller när det kommer till att snyta sig. då menar jag inte som folk gör mest i lite papper utan när man bara fräser rätt ut. helst torkas det då bort med en vante eller handen som självklart kommer ta på minst ett offentligt handtag innan den tvättas. så snälla, börja hissa snoret och vänta snällt tills du hittar en bit papper som du lugnt kan släppa lös och trycka på i.

ja, det var nog allt. nu ska jag se på dom desperata brudarna, fortsätta föra över filer och äta lite bullar.
god kväll.
bon soir

f.ö. folk som inte kan hålla munnen stängd vid förtäring borde fan få ett livstids förbud mot tuggummi.


My boyfriend's back - The Raveonettes

Kommentarer
Postat av: Tomas

Angående att tugga saker (med öppen mun) så tycker jag personligen att det är väldigt jobbigt att äta mat i ett rum där människor är men samtidigt är det helt knäpptyst. Okej, kass grammatik där, men jag menar att det är jobbigt när det enda som låter är att man sitter och äter. Ingen annan äter, bara en själv, och så låter det som att man tuggar jättehögt, liksom.

Fattar du alls vad jag menar?

2007-11-06 @ 22:34:47
Postat av: lyol

ja, jag har samma problem. undviker helst att äta då. det händer ofta att det är så på bussar. skitjobbigt

2007-11-06 @ 22:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0