All I want for christmas

så, jag har gjort en önskelista för första gången på kanske 7 eller 8 år. den är lång. hoppas jag får mycket stuff. den här julen kommer handla om att jag ska få saker. ja, jag är så ytlig. eller nej, jag vill ju umgås med familjen också. men det är lkosm bara kul i några dagar sen blir man lillasyster igen. men dom typ 2-3 dagarna precis när man kommit hem är ju helt fantastiska.

till önskelistan då. vissa av sakerna är lite för dyra men jag lever på hoppet.. men jag förväntar mig itne att jag får alla. men skräckscenariot vore ju att bara få typ SAOL och Språkriktighetsboken.

ÖNSKELISTA 2007
- en stavmixer
image15
- en säng (
minst 120, helst 160)
- spel typ alfapet, näroch fjärran och tp(
orginalet)
image17
- pussel med minst 1500 bitar
image18
- språkriktighetsboken
image20
- ljusslinga
- ljusgrej att ha på väggen (
just den på bilden är löjligt dyr för den kostar typ över 1100. för lite ljus! jisses.)
image21
- "metallpapper" från ROOM
image22
- SAOL
image19
- brödrost
- ipod med minst 6Gb, helst 8Gb
- kudde
- ramar
- symaskin
- ny stereo
- stuff från pilgrim
- brödkavel
- sil för pasta
- knivslip
- skolväska. precis som den jag har fast hel
- en snygg taklampa
- tavla tryckt på glas. (
ja, jag har fått det ifrån roomservice)
- kakfat i minst 2 våningar, gärna 3.
image23

som man kanske märkte så blev det väldigt lite bilder mot slutet men det avr för att det blev väldigt tråkigt att sitta och söka på shit. i alla fall, det här är det första utkastet på min önskelista. visst är den bra?

anyway, i dag blir det slappdag med hemmagjord potatissallad och film.  kanske möjligtvis om jag känner för det även lite träning. men det är väldigt löst planerat just nu.

nu blir det vila
slut. the end. fin.


All I Want For Christmas Is You - Play


Kommentarer
Postat av: Tomas

Ett kakfat i tre våningar bådar förstås gott! Bildet på pusslet med 1500 bitar såg för övrigt ut att vara möjligt att pussla ihop även för mig? Fascinerande!

Själv önskar jag inget annat än att söt-Nils ska få en bra och trevlig jul.

2007-11-29 @ 15:10:39
Postat av: lyol

ja, han är bäst! nils nils nils är vår vän, nils är en riktigt kompis!

2007-11-29 @ 17:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0