Death to my hometown

i morrn kväll sitter jag på nattåget hem till min syster och hennes man. på torsdag åker vi till tyskland och hälsar på brodern och hans fru. den andra syster ska också med. så det blir alla barn och deras respektive under helgen. känns osm om det kommer vara början på en årlig syskonträff. vilket är bra. speciellt med tanke på att vi inte träffade varandra allihopa på typ 3 år när den ena systern bodde i australien. men till helgen så. sen bär det av hem till mamma och pappa till deras nya hus för att spendera julen. jag tror det kommer bli bra jag.

har precis pyntat min lägenhet för julen. såhär dagen innan jag åker... fast jag kan ju nämna att mitt pynt utgörs av 4 julgranskulor. tänkte fixa lite glitter också men det blev inte så. men julgranskulorna är jättefina där dom hänger.

jag har faktiskt börjat följa löjligt många serier nu igen. men eftersom jag tar hem dom och ser dom på nätterna så känns det inte riktigt som om det är lika mycket slöseri med tid. däremot så inser jag mer och mer för varje serie att jag inte kommer få gifta mig med huvudrollen. jag har insett att jag har väldigt liten chans på ungefär alla. men bara för att man ska förstå så ska jag rada upp några utav huvudkandidaterna.
alltså, kändisar jag INTE kommer att få gifta mig med trots en väldigt stark vilja. men jag lever på hoppet.

image30
behöver jag ens säga något? ok, seth i OC. jag är kär. dessutom är han faktiskt het på riktigt. adam brody heter han för övrigt. (och jag kände att det var nödvändigt att skriva eftersom dom som faktiskt bryr sig redan vet och resten kan itne bry sig mindre. men wft!)

image31
jude law går alltid hem. fast ja, han är aningens gammal. men det kan man ha överseende med..

image32
japp. han är dessutom singel nu för tiden har jag hört. men han har också 2 barn. hmm.. inte riktigt min grej. men skulle han fråga så skulle jag säga ja.

image33
kanske inte den bästa skådespelaren ever eftersom han bara kan prata på ett sätt men vad tusan. tvärr så ska han tydligen ha skaffat en flickvän eller nåt. men det finns alltid någon klippa att ta ner 'na ifrån.

image34
mest för att jag har tokfastnat för bones. fast jag är ganska förtjust i dr addy också. men det är mest för att han är en liten nörd. i'm a sucker for nörds.

image35
i veronica mars är han fan söt. så han får också vara med...

det här kändes ju lite som ett utspel i total high school anda men med det här vill jag mer visa på hur bitter jag är för att jag inte får gifta mig med dom. eller får och får, det är mer att chanserna är minimala. äh, jag får väl hålla mig till krogragg och annat patrask. eller det gamla vanliga. men det duger.

nu ska jag sova eftersom jag i morgon har en del missions. som att lämna tillbaka en bok, köpa godis på nydala, lämna filmer hos ylva, duscha, hämta ut biljetter och ta en sista vända i lägenhetn för att se så jag inte glömt något. det vore ju förargeligt. höres snart homies.
over and out.


Death To My Hometown - Logh

Kommentarer
Postat av: Edina

Du har riktigt bra smak av killar, älskar dom!

2007-12-11 @ 02:44:47
URL: http://ESCADAS.blogg.se
Postat av: lyol

tackar! jag med:D

2007-12-11 @ 12:36:05
Postat av: Tomas

Jag är lite besviken på att inte Ricky Gervais från The Office finns med. Jag hade någonstans hoppats att det skulle bli ni två! Antingen det, eller Mr T från A-Team. Det känns som att det är killar i din smak.

Ha det trevligt i Deutschland!

2007-12-11 @ 14:13:28
Postat av: lyol

hahaha! jo, men dom är ju mina drömmars mest ultimata män! men dom är för fina för att ens våga nämna.

2007-12-11 @ 15:10:11
Postat av: Tomas

Jag antar att det är därför du inte nämnt Richard Dean Anderson? För att "hålla honom hemlig", liksom?

Fast snälla, ta inte honom ifrån mig...!

2007-12-11 @ 16:01:53
Postat av: lyol

du känner mig alltför väl..

vi kanske kan dela? han är ju lätt man för oss båda..

2007-12-11 @ 17:55:04
Postat av: Elin

Seth är min! Eller okej, jag kanske kan gå med på att dela. Har hört rykten om att Wentworth Miller är bög = inte okej!

Ha det så bra i Tyskland och alla ställen du ska till!

2007-12-11 @ 18:44:24
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: lyol

men han har ju typ nästan en fru nuförtiden. alltså kan han inte vara gay.

2007-12-11 @ 19:37:41
Postat av: ylva

Åååå Logan! Jag tror ändå att mina chanser där är rätt stora. Seth är ju såklart mitt förstahandsval men han är ju liksom mycket mer känd. Därför väljer jag den lite mer okände Logan :P
Helt otroligt föresten att jag inte hittat hit tidigare. Shame om me. Och ha det så fint nu i Tyskland. Filmerna var försten inte stulna när jag kom hem, Jackpott :D

2007-12-12 @ 01:15:20
URL: http://ylvson.blogg.se
Postat av: Tomas

Men vad ÄR det med tjejer och Seth? Han är ju bara en snyggare ripoff på den lönnfete och jobbiga killen i Dawsons! Att folk inte ser det?!

Däremot var det uppfriskande att slippa den där Matthew Mcahchaohcnguhew eller vad han med det mystiska efternamnet nu heter, som ALLTID är med på "snygginglistor". Stabilt!

2007-12-12 @ 10:48:28
Postat av: ylva

Den lönnfete och jobbiga killen i Dawsons råkar faktiskt också vara en av mina top tio :P

2007-12-12 @ 11:19:22
URL: http://ylvson.blogg.se
Postat av: lyol

den lönnfete jobbiga människan i dawsin är ingenstans i närheten av seth!

och välkommen ylva. :)

2007-12-12 @ 22:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0