och återigen

jag som onykter är sällan en rolig syn. jag misstänker starkt att varulvsgenen snarare gör mig till stalker än varulv. men det kan väl vara charmigt det också. 

hur som, kvällen har varit grym.
kommer nog sova som ett ägg i morrn. sen äta mackor tills jag spyr. det kommer bli en hit.

för att tala om änu tråkigare saker så vill jag även avliva komminucera som har sagt att jag har nått min pott i överföring. detta innebär att jag nu r halvvägs in i en serie och inte får se mer förens om en vecka.

trots försök till övertalning av micke och ylva så ligger fortfarande tanken där om man kanske borde gå tillbaka till sitt blonda hår. klippa det och sen go blonde so to säga. eller?

anyway, nu blir här natt och framförallt tandborstning, fr oavsett hur mycket man än försöker ta bort löken från sin kebabtallrik så finns smaken alltid där.

se ya homies! och så vidare.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Grattis till varulvsgenen och välkommen in i gänget. Vad använder du för hub när du laddar ner från dc egentligen? Du kanske kan komma runt pottproblemet... (nej, inte det att du kissar utanför toalettringet)

Jaa, klipp och blondera! Då blir det mycket enklare att säga "ååh, du har klippt dig, vad fint!" för då ser man det ju mycket tydligare. Annars märker jag nog inte? :)

2008-02-03 @ 10:42:30
Postat av: Tomas igen

Tihihihi! Jag fnissar på mig. Efter att jag skrev min pott-kommentar skulle jag skriva såna där bokstäver för att "visa att min kommentar inte är spam", du vet. Och då blev den hemliga koden p8. P-åtta liksom. Tihihihihih!

2008-02-03 @ 10:43:51
Postat av: lyol

hahahaha! du är konstig. just nu har jag inte dc eftersom att min dator muppade sig men är på väg att fixa det igen. annars har jag varit på piratstället.

2008-02-03 @ 11:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0