It won't lead me anywhere

hmm, umeåopen i år. 570 kronor för tredagars. en del bra band. ska man? och vem ska man leka med? någon som vill ha en bästis för en helg?

till annat. var tredje sök är gratis... behöver jag säga mer? jag antar att jag har hela landet med mig när jag drömmer om att få slänga dom i granatgropen? dom tillsammans med puckona som tycker att det verkar som en bra grej att behöva öva på att göra en pissig broschyr bara för att man läser till lärare. en som man "kan lämna till sin LLU:are så dom vet lite om en själv". jo visst. det kommer ju absolut att hända. typ "hej! varsegod, en liten grej jag har gjort bara.. till dig." en mer weird situation får man fan leta efter. och hur man ska få LLU:aren att ta en på allvar efter det skulle ju också vara ett äventyr. jisses, IKT avdelningen är verkligen ute efter att få lärare att verka som efterblivna puckon.

anyway, helgen blir lugn som en filbunke. fredagen blir det häng med malin och div. andra. lördagen blir nog film med folk. har man tråkigt så titta förbi. det kommer bli grymt. folk och film liksom. dom båda livsviktiga f:en... samt att helgen överlag kommer vara späckad med fantastiskt rolig PLANERING. det alla älskar.

frågorna är många såhär på torsdagseftermiddagen. men eftersom människan inte är gjord för heldagar i skolan så måste jag vila lite nu. allt hårt pluggande
(1,5 timme paus med efterföljande 2,5 timme lunch som sedan avrundades med ca 30 minuter samtal) och funderande på viktiga frågor om umeopen gör mig alldeles matt.
mer vila till folket!


Northern Star - Hole

Kommentarer
Postat av: Tomas

När är Umeå Open i år? I mars eller nåt sånt va? Jag orkar inte kolla själv, jag är lat.

IKT är en jättebra kurs. Jag funderar för övrigt på om man ska göra en broschyr av Turtles. Då kan man ha en Turtle på varje sida och skriva typ "styrkor/svagheter" och sånt där. Det hade känts relevant och bra. Jag längtar tills de lär oss hur man loggar in på det där intranätet. Jag har hört att det ska vara fräsigt!

Till sist: Räkna med mig i kampen mot "vart tredje sök är gratis"!

2008-02-07 @ 17:05:34
Postat av: lyol

open är i slutet av mars. typ 27 eller nåt jag vet inte. men typ så

och du gör om turtles så gör jag om denver.

2008-02-07 @ 17:52:25
Postat av: Elin

Jag kan tänka mig att gå en dag kanske. En tredagars kändes lite saftigt.

2008-02-07 @ 17:55:25
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: lyol

ohh, sweet! vi kan gå ihop och dricka öl mellan banden. jag tror att dom bästa banden är på lördagen så. det är nog en ypperlig dag att vara där på.

2008-02-07 @ 18:42:10
Postat av: Elin

Sounds good! =)

2008-02-07 @ 20:22:52
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: lyol

det är en dejt! yeah!

2008-02-07 @ 20:53:00
URL: http://lyol.blogg.se
Postat av: Olov

JohnOssi..

2008-02-10 @ 05:00:47
Postat av: lyol

mm, jag vet. jag såg det när jag var inne på sidan. det kommer bli perfik!

2008-02-10 @ 11:22:39
Postat av: Fredrik

Märks att du inte sett mig med en flaska rödcola i kroppen. Sugar makes this body go bananas! Jag har nog med överskottsenergi och sommaren 2008 SKALL bli sommaren när magrutorna syntes! Dom behöver inte synas på NASA´s spionsatelliter, men om man kollar noga lite snett från sidan när solen står lite lågt så....

2008-02-13 @ 21:06:06
URL: http://oakeey.blogg.se/
Postat av: lyol

jag satsar på ränder... :)

2008-02-13 @ 21:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0