I'm coming up only to show you wrong

vfu:n har varit grym. min handledare har varit den bästa någonsin. synd bara att man inte kommer få ha henne igen, eller ja, kanske att det blir på ck3 men chanserna är nog inte särskillt stora. men jag lever på hoppet.

jag har börjat störa mig lite på trissreklamernas bakgrundsmusik eftersom den låter väldigt mycket som introt till true romans och varenda gång blir jag lika besviken när jag inser att det inte är filmen som är på tv utan den där jävla reklamen. visserligen brukar triss ha helt ok reklam men i alla fall. 

till något helt annat så tror jag att jag har blivit blödigare än någonsin. för att förklara måste jag erkänna att jag faktiskt ser på one tree hill. grejem är att jag gråter till varenda avsnitt. i alla fall utav dom nya. trots att jag tycker att det är en fjantserie så kan jag inte låta bli att se på den. och något som gör den ännu mer fjantig är att dom är inne på en del där det har gått 4 år sen dom slutade skolan. väldigt irriterande. 

har även sett att dom har börjat sända skins igen i utlandet. som jag sagt tidigare, det är en grym serie. 

i morrn drar min vän hem så då får jag min lägenhet för mig själv igen. kanske ska jag på fest, det är sånt som visar sig. 

nu har jag i alla fall tagit bort den där jävla måsen från min vägg så nu är det bara en väldans massa hål i den. förhoppningsvis kan man dölja dom med mina nya tavellister. eller ja, helt dolda kommer dom ju aldrig bli men man kan ju låtsas.. har dessutom kommit på att jag måste köpa en till list till köket. ibland så får jag lite bra idéer. när jag får pengar sen igen så ska jag köpa 2 mattor från rusta samt två mindre taveldukar för att fixa modestyväggen. jag tror det kan bli bra. 

i alla fall, låtlistan just nu lyder som följer
:
The Funeral - Band of Horses
Man must Dance - Johnossi
Like Spinning Plates - Radiohead
Visit To Vienna - Sahara Hotnights
listan tillsammans med lite röj eller kungen är en hit.

nu blir det crappiga serier på tv för att sedan ta natt.
sov gott peeps!


The Funeral - Band Of Horses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0