Cause boys don't cry

vaknade 9 och var hur pigg som helst. och är fortfarande. hur bra som helst. gårdagen var mycket bra vilket jag redan påpekat i förra inlägget. men ja, bra förfest och mycket trevligt folk. och sen en segstartad utgång men med ett bra avslut då folk började komma igång. god mat. jag har dessutom kommit på varför löksmaken fortfarande sitter kvar för att i min lilla hjärna tar det så här lång tid att komma på att det förmodligen var vitlökssåsen som gjorde det. ibland undrar jag hur jag kan ha överlevt så här länge. helt fantastiskt.

sen blir det skogisfika med elin. tror det kommer bli en hit. pengabristen är dock lite jobbigt men men, förhoppningsvis slipper jag betala 1000 kronor till försökringskassan samt att dom ger mig lite bostadbidrag. då tror jag att allt skulle vara bra. men i värsta fall så blir det lugna helger fram till nästa månad. känns ju som en hit.

ikväll kommer min oh tillbaka och då ska fan den där fågeln bli klar. eller ja, kanske inte ikväll men den här veckan. samt att dom 4 skivor jag har just nu ska upp. jag har köpt typ plugg som jag tror funkar i dom här väggarna. det borde dom. dom är små och svarta. pluggen alltså, inte skivorna, dom är stora och svarta. för den som inte visste det...

för tillfället håller jag dock på att leta efter hemska och mörka hemligheter hos tomas eftersom han tokoutade mig i sin blogg. så jag säger bara det tomas: du är inte säker!

och varför har dom så tråkiga serier på tv:n när det är lördag och söndag morgon? borde itne det typ vara prime time för bra serier? så istället för "alla älskar raymond" eller liknande skitserier så kunde dom väl visa något bra. typ en film. såg för övrigt att dom skulle visa min tjej 2 idag. och du undrar jag, när visade dom ettan? den kanske sorgligaste filmen i världshistorien efter tjejligan. ok, jag iner självklart att jag sett sorgligare filmer efter det här men av någon anledning så börjar jag alltid gråta på exakt samma ställe varje gång jag ser dom filmerna. jag gråter samtidigt som jag suckar och säger "men det är ju så fiiint". fast jag gråter ju åt allt som går på tv. även vissa reklamer.

aja, nu blir det matplanering och sen skogis. ica på vägen hem för att införskaffa lite bröd. skinkost är ett underskattat pålägg på rostmackor. detsamma gäller korv och majonäs.

på återseende


Boys Don't Cry - The Cure

Kommentarer
Postat av: Tomas

Ursäkta min nördigt stora mängd kommentarer men det känns som att det är befogat nu. Vi får se vart det här kommer sluta. Det känns som att vi går in i en våldsspriral av elakheter och outningar om vartannat...! :O Men jag är beredd!!

Min tjej, den första, är väl inte sorglig? Det är ju snarare världens bästa grej när snorungen från Ensam Hemma dör. Happiest. Moment. Ever.

2008-02-03 @ 11:15:13
Postat av: Suffe

Om du vill ha hemlisar om Tomas, vet du vem du ska muta....MOAHAHAHHAA :D

2008-02-03 @ 11:31:01
Postat av: lyol

tomas: alltså, han hade ju inte gjort jävla kukfilmerna ensamm hemma än så i den är han helt ok.
och tro mig. jag kommer att briga it!

sofia: vi måste leka snart. hehehe!

2008-02-03 @ 12:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0