I hope we feel like this forever

ok, så var man hemma då. jag måste erkänna att jag var lite sådär skeptisk till den här resan men i efterhand måste jag säga att det var något av det roligaste jag har gjort. och min klass är grym. så, jag har alltså läst en kurs nu på 10 dagar där dom första 3 var i umeå och sen 4 i hemavan och sen 4 i bodö i norge. samt lite restid. i alla fall så vet jag nu ganska mycket shit om växter. umeå delen och hemavan var typ bara växter. i hemavan fick vi även gå upp för lite berg eller fjäll och ha oss. gärna på ställen där det inte fanns stigar. samma sak gällde när det blev nedför. hade groteskt mycket träningsvärk i fotlederna eftersom marken var så ojämn. men utsikten var hur fin som helst. och sällskapet riktigt bra.


vi såg lite renar också.


lite utsikt

i norge åkte vi ut på en trålare och fiskade. fick upp en skitstor och ful marulk. samt ltie annat smått och gott. även här var utsikten perfekt. vi fick behålla allt vi fick upp med båten så sen åt vi fisk varenda dag. jag gillar fisk. 

         
utsikt från båten                  marulken och lite kungsfisk

nu är jag hemma och är ledig fram tills den 9:de eftersom första veckan är kompledigt. med andra ord har jag nästan en månad med lov kvar. jag är mycket glad. 

lördagen var utgång på taket. grymt kul. vi dansade till gamla mellanstadiehits och tog sedan en långpromenad från staden.

idag blir det städ, tvätt och träning. samt lite rester att ta igen. 
lev väl gott folk.  


Ms. Jackson - Outkast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0