Some words when spoken

kom precis hem från jobbet. jag är död. sitter och slötittar på fantastiska 4:an, den suger den här gången med, riktigt mycket. kan inte riktigt förlåta mig och min syster för att vi la ner 85 kronor för att se skiten på bio istället för batman för några år sen. en av de gånger då jag verkligen ångrat ett köp. i topp ligger nog ändå x-men 3. den sög, om möjligt, miljardersnästanstjärnstopp gånger mer.

dagens svar är nog E 90+ på frågan om varför hon satt på soffan istället för att vila; det gäller att förnya sig...
mina tanter kan vara dom bösta i världen. dom kan också vara dom jävligaste om dom nu är på det humöret. men idag har dom fan kickat ass och tagit names!

btw, för den som är intresserad, jag är fortfarande dödligt sjuk. nu te, tabletter, varm saft, varma filtar och lite uppsatsskrivning.



Nothingman - Pearl Jam

Kommentarer
Postat av: Annika

Nej är du sjuk? Hur dödligt sjuk? KOmmer du orka med något ev party i helgen?

2008-08-25 @ 16:31:46
URL: http://annikki.blogg.se/
Postat av: lyol

oj, alltså, party orkar man ju typ alltid. ;)

2008-08-25 @ 18:47:20
URL: http://lyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0