so sick I cannot try

jag ahr den sämsta diciplinen som mänskligheten någonsin skådat. men det är fan svårt när man har en dator och en relativt bra uppkoppling och det finns serier som måste ses. då är det svårare än svårast. men idag efter jobbet ska jag lätt bli ambitiös. säger vi.

jag börjar tydligen 12 idag, jag trodde jag började 12.30. den här morgonen är inte vad jag hade önskat, jag skulle ju läsa en bok på min extra halvtimme som jag nu inte har. fan! dessutom så har tanterna på jobbet gjort mig dödligt sjuk. eller förkyld. utgången av detta hemska och slemmiga fenomen är ännu inte bestämt. men det känns fan som dödssjuka. men en bra sak är att jag inte har några bulor runt hela huvudet den här gången.

nu blir det frunch och sen en hel arbetsdag som jag itne vill ha. men jag ska i alla fall säga att jag inte kan i morrn. vem vet liksom, förkyldningen kanske verkligen är en dödssjukdom och då kan jag ju ärligt inte jobba. så, jag ljuger ju inte då. för man vet ju aldrig.

lev väl och var inte nära sjuka och gamla människor. lita på mig bara...


Miss World - Hole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0