Say they'll let you know

japp, jag är frisk och veckan har varit grym.

i måndags var jag och ylva typ 2 timmar tidiga till lektionen så då hängde vi i datasalen. jag kollade igenom hela ylvas bilddagbok och längtar nu väldigt mycket till sommaren. på kvällen var det besök. mycket trevligt.

 i tisdag var det grupparbete vilket också det resulterade i en lång tid av väntan bara för att få reda på att handledaren tydligen inte var där den dagen.

i går var jag och ylva vid strömpilen och köpe en cykelslang samt glass. det var fint väder så vi åt glassen vid strömmen.

idag har jag varit ute. japp. jag har varit ute. är lite röd tillochmed. men men. resten av veckan blir ledigt, en liten uppsats, lite grillfest, kanske besök och mer ledigt.

och jo förresten. jag är frisk nu. eller, jag får börja träna och ha mig på måndag men vem behöver sånt liksom?

japp. lördag blir det grill hos ylva. det kommer bli bra. är hur sugen som helst. och i morrn får vi pengar. fan vad bra det är nu.

lite uppsats för att avrunda kvällen har väl heller ingen dött av.
väl pluggat.


Seventeen - Ladytron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0