In the middle of nowhere

ok, så den planerade utgången igår blev istället pizza och godis hemma hos elin. jävligt bra kväll måste jag säga. fast anders nya film the departed var inte riktigt så bra som man ville. eller ja, för min del var den mycket bättre än vad jag trodde men jag förstår verkligen inte varför folk gillar den så mycket. men jo, slutet rockar. pans labyrinth var bra även denna gången. måste köpa den snart. den och notes on a scandal och parfymen. då kommer jag vara glad. 

idag har jag, tomas och sofia varit ute på äventyr. det vill säga att vi har gått från ålidhem till rusta. dessutom blev det tydligen en omväg. så vi gick vid 11-11.30 typ och kom hem vid halv 6, 6. enn heldag med andra ord. fast vi gick bara en väg. den andra åkte vi buss. jag har inga bilder från själva promenaden. men jag kan avslöja att det var en mycket trevlig promenad och vi var på gott humör(
det var vi hela tiden faktiskt. kanske något trötta när vi vid äventyrets sista anhalt var inne på willys).

men, inne på rusta så fanns det som en leksaksbox med djur som man skulle färglägga. den verkade jättefin. förutom att dom i förpackningen hade gjort så att lejonet(
en hona) verkar sätta på ett annat lejon(en hane). hysteriskt roligt var detta i alla fall att se.

image24
ok, kanske inte sätta på men man ser ju att den är på väg...

så efter rusta blev det apoteket, coop, en snabbis på hamburgehaket och till sist willys. på bussen hem bestämde vi våra bästa inköp för dagen.

image25
sofias bästa var en påse med band och shit som man kan sätta på paket(här väldigt suddigt)

image26
tomas bästa var the office boxen där även julfesten finns med. jag måste säga att jag helst skulle viljat ha den..

image27
min bästa var en 20 kronors dammvippa, här begegnad som lasersvärdwannabee av tomas.

image28
image29
vi var trötta. trötta med väldans nöjda.

så efter en lång dag ute säger jag tack och hej. nu ska jag äta tacopaj och se film med andy.


Parade - The Knife

Kommentarer
Postat av: Tomas

Departed är helt okej tycker jag, men förlagan Infernal Affairs (eller Mou gaan dou om man ska vara helt korrekt och nördig) är däremot hur bra som helst. Bara så du vet, liksom.

Och Sofias paketgrejs och din dammvippa i all ära men jag hävdar att mitt kap var bäst. Hoppas pajen smakade bra!

2007-12-02 @ 00:10:27
Postat av: lyol

pajen kickade ass! och jo, jag ahde nog uppskattat en film mer men pank som jag är så blev det en vippa..

2007-12-02 @ 11:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0