And that's what makes you rock

tur för mig att jag verkligen inte gillar det här med att sova eftersom mina grannar är så bra så dom väcker mig klockan 9 på helgmornarna med lite trumsolon och bas. yey!

har sett en hel del reklamer på sista tiden. alltså, det finns en del som faktiskt är roliga. typ systembolagets. hade mitt framtida barn get mig en av deras anledningar hade jag lätt köpt ut till det. 




och den nya är faktsikt helfestlig.

http://www.systembolagetkampanj.se/tonaringar/
gå in på tv-filmer och välj festen.

den andra nya är ju heineken. jag skrattar varenda gång.




nä kids. nu ska jag äta apelsiner och sen duscha, ikväll blir det plugg och house, på en lördag. yey.

eller som min lärare sa i fredags:
ganska kul att se vart vi kommer ifrån, sjöpungar och ollonmaskar är nära släktingar.

tack och hej (visst ÄR jag en riktigt kompis tomas?)



New York Girls - Morningwood

Kommentarer
Postat av: Tomas

Du är inte bara en riktig kompis, du är den riktigaste kompisen någonsin!!!!!!!!!!!



Och med så många utropstecken måste det betyda något! Tack!

2009-04-26 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0